Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var trevligt. Det är kanske inte så ”magiskt” men absolut värt lite mer tid. Nu tror jag dock att han har sitt barn typ tre veckor på raken så vi får se vad som sker.

Han frågade om det finns möjlighet till fler träffar och jag sade ja. Men nu är bollen hans igen. Jag är rätt säker på att han vet det. Jag har varit tydlig. Spec när han klämde ur sig ”jag vill eg inte att du dejtar någon annan” (inte på ett creepy sätt eller så utan mer en äkta önskan samtidigt som han fattar att det inte kommer hända som det ser ut nu).

Laddade ner Tinder för att försöka slicka mina sår lite men herregud vad jag dömer bilderna. Inte hur folk ser ut, det är ganska irrelevant för mig faktiskt, men vilka bilder folk väljer och hur dom posar 😅 det är nope nope nope.

Funderar också över varför vissa har tre fyra ganska precis likadana bilder också, känns otroligt onödigt.

H/kk kommer ihåg att jag fyller år i veckan. Han är över huvudet taget bra på att komma ihåg saker. Och det verkar inte kräva någon anteckningsbok eller så. Jag är också uppenbarligen inte bortskämd med att andra (män) faktiskt lägger saker på minnet.

Hade han varit HAN hade det absolut kunnat vara magiskt (inte bara för att han kommer ihåg saker) men det finns inte en tillstymmelse till fjärilar i magen eller fladder i bröstet.

En kollega hörde av sig o fråga om jag är singel fortfarande. Han hade visst en ”pöjk” han tyckte jag skulle passa med.
Visar sig att karln är 50år o röker (gillar INTE rökning) + lite annat så denna matchmaking”tjänst” var inte direkt nån hit 😅

Jag är 38 och har väl inga problem med åldersskillnad men detta var inte direkt i närheten av nån matchning. Fint tänkt iaf 😁

Tog mod till mig och frågade Mellandagsdejten (för långt får kalla honom Elkillen framöver) om han ville följa med på Bio i helgen.
Har fått ett halv jag, tror jag. Han är så förbannat svår läsa i text

Så mycket för att pausa dejtandet :angel:

H/kk kommer ihåg att jag fyller år i veckan. Han är över huvudet taget bra på att komma ihåg saker. Och det verkar inte kräva någon anteckningsbok eller så. Jag är också uppenbarligen inte bortskämd med att andra (män) faktiskt lägger saker på minnet.

Hade han varit HAN hade det absolut kunnat vara magiskt (inte bara för att han kommer ihåg saker) men det finns inte en tillstymmelse till fjärilar i magen eller fladder i bröstet.

På lördag blir det nog heldagshäng 😅🙈 Jag ser fram emot det men är lite ”försiktig” eftersom han är lite opålitlig. Men vi har bestämt en tid och det har hittills alltid inneburit att det blir av. Finns det bara ”på lördag” så är det ett osäkert kort. Skulle det inte bli av har jag inte valt bort något annat utan ska sitta med skoluppgifter.

De andra två är väldigt tysta. Det blir som lite svårtolkat. Det är en sak att ha en KK som är ”på och av” men en helt annan om förhoppningen är något lite mer seriöst.

Missade att ta bort honom från Tinder. Men har gjort det nu också. På ett sätt skönt för han skrev riktigt otrevligt. Hur stort kan någons ego bli?
Jag borde inte läst men nyfikenheten tog över.
Jag var tydligen en äcklig hora och en rad annat. Skrev först ganska långt men postade aldrig det svaret.
Nu känner jag mig äcklad och kan inte koncentrera mig på grund av detta.
Var är alla trevliga och normala män? Ho ho?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 173
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar