Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste att situationships är det sämsta man kan ha om man är en övertänkare. Köper det! 😅
Beror väl på om man vill ha just situationship eller något annat/mer? Jag, som allra minst har en doktorsgrad i övertänkeri, har landat rätt bra i att min SMS-flört är vad han är, liksom. Vi ses ibland, SMSar ibland och har verkligen no strings attached. Ibland svarar han på tre sekunder, ibland på tre dagar, men jag är faktiskt och på riktigt helt fine med det. Men då tror jag inte heller att vi någonsin kommer att ha något mer än just ett situationship och jag tror inte att jag vill det heller. Stor, stor skillnad om jag hade velat det, känner jag! :)

Jag är så uttråkad och gick emot det jag hade tänkt. Det vill säga integrera med fler människor. På ca 5 min har jag matchat mer än kanske 10 personer. Inte skrivit med någon av dessa ännu eftersom jag aldrig skriver först. Hoppas bara inte alla skriver för jag orkar inte hålla igång så många samtidigt 🙈

Jag är så uttråkad och gick emot det jag hade tänkt. Det vill säga integrera med fler människor. På ca 5 min har jag matchat mer än kanske 10 personer. Inte skrivit med någon av dessa ännu eftersom jag aldrig skriver först. Hoppas bara inte alla skriver för jag orkar inte hålla igång så många samtidigt 🙈

Jag skrev först till nästintill alla jag matchade med på Tinder 😅 🙈
Men det var nog för jag bara gilla de som gillat mig så då blev det alltid en match.

• Gilla
Reactions: Bon
Börjar störa mig på mig själv. Den jag är mest intresserad av. Vi som sågs i fredags. Han är så dålig på återkoppling. Förvisso är det bara söndag nu men jag har suttit på mina händer. Han som verkar så intresserad? Varför skriver han inte. Jag skrev ett ganska flörtigt meddelande och fick till svar att han hade planerat semestern ihop med en kompis igår.
Ingen fråga tillbaka. Ingenting. Utan det var allt. Visserligen svarade han fort men nej detta skaver lite för mig.
Funderar på att ta bort honom från alla enheter. Kanske elakt men om han ska vara så här nonchalant så kanske det får vara slut redan.

Börjar störa mig på mig själv. Den jag är mest intresserad av. Vi som sågs i fredags. Han är så dålig på återkoppling. Förvisso är det bara söndag nu men jag har suttit på mina händer. Han som verkar så intresserad? Varför skriver han inte. Jag skrev ett ganska flörtigt meddelande och fick till svar att han hade planerat semestern ihop med en kompis igår.
Ingen fråga tillbaka. Ingenting. Utan det var allt. Visserligen svarade han fort men nej detta skaver lite för mig.
Funderar på att ta bort honom från alla enheter. Kanske elakt men om han ska vara så här nonchalant så kanske det får vara slut redan.

Du funderar på att ghosta killen för att ni inte kommunicerat på en dag?

Möjligt! Men uppfattade honom inte alls nervös. Däremot möjligen lite självupptagen. Men jag vill inte döma så här tidigt.
Jag läser av folk ganska snabbt. Han var helt klart intresserad av mig trots att han ganska lätt tog över samtalet.

Jag låter självsäker och självupptagen när jag är nervös. Tydligen gör jag det övertygande också, för det är sällan folk tror mig när jag berättar hur nervös jag varit. :( Skitkasst, men det är tydligen så jag reagerar på social osäkerhet. Funkar betydligt bättre i jobbsammanhang än privat, kan man väl säga.

Ja, jag gillar verkligen människor som är öppna för vinterbad och inte slår bort det direkt, så det blir nog trevligt 😊
Ja precis! Första dejten med min nuvarande särbo var att vi gick runt en (liten) sjö innan mitt jobb, klockan sju på morgonen 1 februari. Bäckmörkt och snö på tvären. Han var ledig egentligen så en stor guldstjärna för att han tackade ja!

Jag får ingen koll på Elkillen. Jag kan inte läsa honom inte alls :eek:
Vi träffades i lördags för en biodejt. Han kändes extremt off både före under och efter bion, även om han frågade om jag ville ha en puss när vi stod i parkeringsgaraget (det blev en puss).
Men sen skrev han lite senare "Tack för en underbar biodejt" . Kanske är det som han säger att han är blyg, men jag får mer och mer autism-vibbar :o .
Inte så jag har problem med det, har troligvis själv någon grad i autism-spektrat.
Har inte dragit ur pluggen än iallafall. Men bollen ligger nu i hans hörna känner jag.

Har inte hört nått från kattkillen sen i onsdags..
Han åkte utomlands förra helgen lördagen och märkte att de hade problem med nätet så skrev sporadiskt men sen i onsdags blev de bara tyst 🤔
Skrev i helgen igen ”hoppas inget hänt” typ men inget svar än.
Antingen är jag ghostad eller så har de hänt nått. Kanske tappat telefon eller så

Jag får ingen koll på Elkillen. Jag kan inte läsa honom inte alls :eek:
Vi träffades i lördags för en biodejt. Han kändes extremt off både före under och efter bion, även om han frågade om jag ville ha en puss när vi stod i parkeringsgaraget (det blev en puss).
Men sen skrev han lite senare "Tack för en underbar biodejt" . Kanske är det som han säger att han är blyg, men jag får mer och mer autism-vibbar :o .
Inte så jag har problem med det, har troligvis själv någon grad i autism-spektrat.
Har inte dragit ur pluggen än iallafall. Men bollen ligger nu i hans hörna känner jag.

Det känns som du kanske får ta det han skriver/säger? Att han är blyg och han tyckte dejten var underbar 🙂
Sen är det om du vill ses igen eller inte

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
3 192
Senast: Catsu
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar