Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, varför dejtar jag ens!
"Vad tänker hon om mig?"
"Varför svarar hon så segt?"
Osv..
Samma här..
Beror väl på om man vill ha just situationship eller något annat/mer? Jag, som allra minst har en doktorsgrad i övertänkeri, har landat rätt bra i att min SMS-flört är vad han är, liksom. Vi ses ibland, SMSar ibland och har verkligen no strings attached. Ibland svarar han på tre sekunder, ibland på tre dagar, men jag är faktiskt och på riktigt helt fine med det. Men då tror jag inte heller att vi någonsin kommer att ha något mer än just ett situationship och jag tror inte att jag vill det heller. Stor, stor skillnad om jag hade velat det, känner jag!Läste att situationships är det sämsta man kan ha om man är en övertänkare. Köper det!
Du är inte ensam i att känna såAlltså, varför dejtar jag ens!
"Vad tänker hon om mig?"
"Varför svarar hon så segt?"
Osv..
Jag är så uttråkad och gick emot det jag hade tänkt. Det vill säga integrera med fler människor. På ca 5 min har jag matchat mer än kanske 10 personer. Inte skrivit med någon av dessa ännu eftersom jag aldrig skriver först. Hoppas bara inte alla skriver för jag orkar inte hålla igång så många samtidigt
Jag har fått känslan av att nästan alla män trycker like på alla. Därför vill jag inte skriva förstJag skrev först till nästintill alla jag matchade med på Tinder
Men det var nog för jag bara gilla de som gillat mig så då blev det alltid en match.
Har nu fått till en dejt med kalsongmannen och, ja, det var värt att vänta på att han skulle tvätta klart sina kalsongerKvällens potentiella dejt avbokade pga att han prompt inte kunde missa tvättstugan pga inga rena kalsonger
Börjar störa mig på mig själv. Den jag är mest intresserad av. Vi som sågs i fredags. Han är så dålig på återkoppling. Förvisso är det bara söndag nu men jag har suttit på mina händer. Han som verkar så intresserad? Varför skriver han inte. Jag skrev ett ganska flörtigt meddelande och fick till svar att han hade planerat semestern ihop med en kompis igår.
Ingen fråga tillbaka. Ingenting. Utan det var allt. Visserligen svarade han fort men nej detta skaver lite för mig.
Funderar på att ta bort honom från alla enheter. Kanske elakt men om han ska vara så här nonchalant så kanske det får vara slut redan.
Möjligt! Men uppfattade honom inte alls nervös. Däremot möjligen lite självupptagen. Men jag vill inte döma så här tidigt.
Jag läser av folk ganska snabbt. Han var helt klart intresserad av mig trots att han ganska lätt tog över samtalet.
Tänkte först "vad mysigt!" men sen såg jag att det var du och då antar jag att det är kallt och jävligt.Nästa vecka ska jag nog på baddejt med en kille. Är med i en grupp som heter Friluftssinglar på Facebook och han skrev ett inlägg där så vi får väl se vad det är för typ
Tänkte först "vad mysigt!" men sen såg jag att det var du och då antar jag att det är kallt och jävligt.
Bra dejt ändå.
Ja precis! Första dejten med min nuvarande särbo var att vi gick runt en (liten) sjö innan mitt jobb, klockan sju på morgonen 1 februari. Bäckmörkt och snö på tvären. Han var ledig egentligen så en stor guldstjärna för att han tackade ja!Ja, jag gillar verkligen människor som är öppna för vinterbad och inte slår bort det direkt, så det blir nog trevligt
Jag får ingen koll på Elkillen. Jag kan inte läsa honom inte alls
Vi träffades i lördags för en biodejt. Han kändes extremt off både före under och efter bion, även om han frågade om jag ville ha en puss när vi stod i parkeringsgaraget (det blev en puss).
Men sen skrev han lite senare "Tack för en underbar biodejt" . Kanske är det som han säger att han är blyg, men jag får mer och mer autism-vibbar .
Inte så jag har problem med det, har troligvis själv någon grad i autism-spektrat.
Har inte dragit ur pluggen än iallafall. Men bollen ligger nu i hans hörna känner jag.
Han skrev tidigt imorse att han var hångelsugen.Du funderar på att ghosta killen för att ni inte kommunicerat på en dag?