Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte mitt rätta namn på Tinder för att inte vara så lättstalkad, och jag har råkat på flera män som inte heller har det. Däremot har jag som regel att aldrig aldrig nånsin träffa någon irl utan att få veta hans riktiga identitet.

Men trots det sagt, känns det konstigt för dig så lyssna på din magkänsla och backa undan. Dejtande ska kännas bra i magen 🙂
Jag vill inte ge iväg min identitet förrän jag träffat personen IRL, då är det svårt att kräva samma sak tbx. Jag tycker dessutom störande många vill veta var jag bor. Jag brukar svara utanför Sthlm det får fan räcka, men då tjatas det om VAR. Vill inte INTE berätta det pga googlar man mitt namn och ort hittas jag direkt

Nu händer det typ aldrig att jag vill träffa nån ändå.

Sovit dåligt och vaknade som en surpuppa. Några har önskat mig en fin alla ❤️-dag och en som skrev grattis (säger man grattis på alla hjärtans dag?)
Glad att jag inte har någon dejt idag. Alla hjärtans dag är ingen bra dag för detta. Alldeles för uppstissat.

Nu förstår jag ingenting. Nio olika män som vill lägga till mig som vän på Snap under loppet av två dagar och ingen av dessa mig veterligen känner jag eller känner igen från Tinder heller för den delen. Har ni varit med om samma?

...Äsch, slant med fingrarna när jag skulle svara @cirkus :o

Jag är kanske inkonsekvent här, men jag ställer både kravet att veta motpartens identitet och att få dölja min egen identitet tills jag själv väljer. Riskminimering, som heterosexuell kvinna löper jag mycket större risk att råka ut för dåligheter än de män jag träffar. Hittills har ingen protesterat, och skulle nån göra det så finns det fler fiskar i sjön än jag, träffa dem istället känner jag 🤷‍♀️

...Äsch, slant med fingrarna när jag skulle svara @cirkus :o

Jag är kanske inkonsekvent här, men jag ställer både kravet att veta motpartens identitet och att få dölja min egen identitet tills jag själv väljer. Riskminimering, som heterosexuell kvinna löper jag mycket större risk att råka ut för dåligheter än de män jag träffar. Hittills har ingen protesterat, och skulle nån göra det så finns det fler fiskar i sjön än jag, träffa dem istället känner jag 🤷‍♀️
Vad är det som kan hända då? Med identitet menar du för- och efternamn och boende? Eller någonting mer?

Jag börjar undra om jag är lite för oförsiktig?
Förnamn är det jag oftast vet om men inte mer uppgifter än så.

Vad är det som kan hända då? Med identitet menar du för- och efternamn och boende? Eller någonting mer?
Jag vill helt enkelt inte att de ska veta nånting om vem jag är.
Jag är den enda i Sverige med mitt för och efternamn. Då hittar man snabbt både boende och jobb.
Samma med bara förnamn ålder och bostadsort - hittar mig på första raden. Förnamn och ort, några fler. men inte orimligt många.

Jag är rädd för gränslösa män.

Jag har ändrat mig angående gulliga gif:ar!
Fy vad less jag blir på att samma person ska skicka massa nonsens hela tiden. Dessutom tar det flera klick att få bort eländet :meh:

Beror väll på hur stor/liten ort du finns på och hur vanligt/ovanligt namn du har och hur sökbar du är. Jag har ett användarnamn inte mitt vanliga namn.

Jag vill veta för- och efternamn samt var han bor, så att jag kan bakgrundskolla honom. Typ inte dömd för våldsbrott och inte ha nån fru som han glömt berätta om 🤷

Vad som kan hända... ja, jag vill inte råka ut för gränslösa män helt enkelt. Det mildaste dåliga som kan hända är att få nån tjatig snubbe efter mig. Det värsta, ptja, det dödas en kvinna var tredje vecka. Jag har varit i en våldsam relation så jag har rätt ordentliga trust issues.

Jag vill veta för- och efternamn samt var han bor, så att jag kan bakgrundskolla honom. Typ inte dömd för våldsbrott och inte ha nån fru som han glömt berätta om 🤷

Vad som kan hända... ja, jag vill inte råka ut för gränslösa män helt enkelt. Det mildaste dåliga som kan hända är att få nån tjatig snubbe efter mig. Det värsta, ptja, det dödas en kvinna var tredje vecka. Jag har varit i en våldsam relation så jag har rätt ordentliga trust issues.
Kör du dom igenom lexbase?

Jag måste säga att du är grundlig!
Har inte tänkt att man kan kolla så noga, men å andra sidan, man kollar ju referenser och recensioner på annat man klickar hem på nätet :o :)
Jag tänker inte att du gör fel, du har en erfarenhet att stå på och enklare sålla ut om man riskerar att dras till mer spännande individer. Tar med mig det här, om konstiga flaggor dyker upp.

Jag har inte mitt riktiga namn på någon app. Jag är också väldigt enkel att hitta och jag har också erfarenhet av män som är svåra att bli av med.
Träffas alltid ute först så man kan bedöma läget. Sen tel nr väntar jag med några dejter in, om jag bestämt mig för att gå vidare. Använder bara appar som inte är knutna till nr/sociala medier, och är väldigt vag med info om var jag bor, jobbar osv.

Inte svarat på gif människan nånting idag men fick andra tankar och skrev att från mig får du inga bilder eller annat och bad honom sluta skicka. Sen skrev vi normalt till varandra. Bakom hans ”gull gull” verkar han okej men man vet aldrig. Ska träffa honom i helgen så får vi se.

Jag tror det hänt kattkillen nått, känns olustigt.
Iom den konversationen och att allt slutade samma dag. Inga inlägg från att ha lagt upp om deras resa, inga meddelanden, inga reaktioner från att han har skrivit på mina inlägg offentligt.

Annars skriver jag med den tyska snickaren. Men jag vet inte. Svårt när en var helt fokuserad på någon annan för mig just nu att engagera mig i honom.

Sen var inte alla hjärtans dag rolig. Inte pga just denna alla hjärtans dag utan de som varit.
Som förra när jag gav exet en sak, hans son som bodde hos oss köpte jag lite grejjer till, lagade mat, gjorde efterrätt och jag fick inget.
Men insåg även att jag gett mina föräldrar något de senaste åren men inte fått något av dem heller.

Ger inte för jag förväntar mig något tillbaka men de hade varit fint o få något nån gång...

Kom en massa tankar på saker jag gett och gjort... o inte så ofta får.

Jag tror det hänt kattkillen nått, känns olustigt.
Iom den konversationen och att allt slutade samma dag. Inga inlägg från att ha lagt upp om deras resa, inga meddelanden, inga reaktioner från att han har skrivit på mina inlägg offentligt.

Annars skriver jag med den tyska snickaren. Men jag vet inte. Svårt när en var helt fokuserad på någon annan för mig just nu att engagera mig i honom.

Sen var inte alla hjärtans dag rolig. Inte pga just denna alla hjärtans dag utan de som varit.
Som förra när jag gav exet en sak, hans son som bodde hos oss köpte jag lite grejjer till, lagade mat, gjorde efterrätt och jag fick inget.
Men insåg även att jag gett mina föräldrar något de senaste åren men inte fått något av dem heller.

Ger inte för jag förväntar mig något tillbaka men de hade varit fint o få något nån gång...

Kom en massa tankar på saker jag gett och gjort... o inte så ofta får.
Jag gav mig själv en ask med hjärtan <3 och så fick jag fina hälsningar från lite olika personer.
Men jag fattar känslan av att vara den omtänksamma men det är tomt i den egna inkorgen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 226
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar