Jag gav mig själv en ask med hjärtan och så fick jag fina hälsningar från lite olika personer.
Men jag fattar känslan av att vara den omtänksamma men det är tomt i den egna inkorgen.
Jag köpte en påse kakor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gav mig själv en ask med hjärtan och så fick jag fina hälsningar från lite olika personer.
Men jag fattar känslan av att vara den omtänksamma men det är tomt i den egna inkorgen.
Testade Hinge tidigare i veckan men det var ingen hit.. Min Tinder fungerar fortfarande inte men listade ut hur jag skulle kontakta dem idag iaf.Laddade ner Hinge, svepte klart på sisådär 10-15 min...
Nästa vecka ska jag nog på baddejt med en kille. Är med i en grupp som heter Friluftssinglar på Facebook och han skrev ett inlägg där så vi får väl se vad det är för typ
Meh! Så dumtIdag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering
Visa bifogad fil 139317
Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering
Visa bifogad fil 139317
Är trög nu men vad vad problemet?Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering
Visa bifogad fil 139317
Alltså, jag kan förstå att man blir lite less på att vara den som jämthar bil, men det där var ju ruskigt drygt och olämpligt.Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering
Visa bifogad fil 139317
Men är man inte kapabel att köra själv kanske man får räkna med gå en km eller så?Alltså, jag kan förstå att man blir lite less på att vara den som jämthar bil, men det där var ju ruskigt drygt och olämpligt.
Gud vad störigt, och inte bara skämtet om att lämna dig på en parkering. Hela grejen med att göra så stor grej av att han blir PRIVATCHAUFFÖR för en jävla gemensam aktivitet känns så drygt.Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering
Visa bifogad fil 139317
Meh! Så dumt
Onödigt.
Alltså, jag kan förstå att man blir lite less på att vara den som jämthar bil, men det där var ju ruskigt drygt och olämpligt.
Men är man inte kapabel att köra själv kanske man får räkna med gå en km eller så?
Gud vad störigt, och inte bara skämtet om att lämna dig på en parkering. Hela grejen med att göra så stor grej av att han blir PRIVATCHAUFFÖR för en jävla gemensam aktivitet känns så drygt.
Ah jag fattar! Eller nej jag fattar inte grejen med isbad öhtMed tanke på att vi ska bada isvak så är det smidigt med bil.