Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick som sagt ligga lite i onsdags och jag är helt säker på att det hade med dagen som sådan att göra. Jag fick igår också en förklaring till varför lördagen blev inställd, en rimlig. Så jag är inte arg. Det är fint att slippa vara arg. Förklaringen följer ett mönster jag noterat förut.

Jag får fortfarande inget grepp om elkillen jag var på dejt med i lördags.
Men vi har pratat ganska mycket på messenger. Han fick mitt mobilnr för att swisha tillbaka pengarna för parkeringen, så i onsdags hade han försökt ringa mig
Nu har jag nattläge på från nio, så när jag upptäckte det var det försent ringa tillbaka.
Men skrev och förklarade. Så han ringde i går igen.
Vi pratade i 1,5 h (och det var inte bara jag som pratade :p)
Han skrattade väldigt gulligt åt hur min hund lät (han försökte få mattes uppmärksamhet) :love:

Det går i perioder som jag använder Badoo, Tinder la jag ner. Just nu skriver jag där igen.

Hur ser statistiken ut på min badoo just nu? Jo 1/10 skriver "ordentligt" , 4/10 skriver enstaka korta ord och nästan inväntar att jag ska dra igång en konversation och 5/10 undrar ganska snabbt om mitt sexliv (vilket leder till direkt blockning).

Jag har avbokat helgens träff. Känns både skönt och lite tråkigt samtidigt.
Jag är helt enkelt inte alls i form. Och kan jag inte ge allt av mig så känns det helt meningslöst att träffas.
Nu efter lite chattade verkar det ändå som att han insisterar på en fika imorgon. Jag har läst men inte svarat. Orkar inte bestämma mig.

Både den som ”inte vill att jag ska dejta andra” och den som fick ringa 112 är rätt inaktiva så det känns ju rätt dött. Även om man inte har matchande scheman just nu finns det ju oftast tid att skriva iaf lite grann.

Har iaf hittat en pratsam typ på Facebook dating av alla ställen. Ville ringas, jag sade att jag inte är så förtjust i det, så han fortsätter skriva utan att insistera. Det var bra.

Nästa vecka ska jag nog på baddejt med en kille. Är med i en grupp som heter Friluftssinglar på Facebook och han skrev ett inlägg där så vi får väl se vad det är för typ :)

Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering 🙄
1000035794.webp

Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering 🙄
Visa bifogad fil 139317
Gud vad störigt, och inte bara skämtet om att lämna dig på en parkering. Hela grejen med att göra så stor grej av att han blir PRIVATCHAUFFÖR för en jävla gemensam aktivitet känns så drygt.

Gud vad störigt, och inte bara skämtet om att lämna dig på en parkering. Hela grejen med att göra så stor grej av att han blir PRIVATCHAUFFÖR för en jävla gemensam aktivitet känns så drygt.

Nej eller hur. Mina vänner som jag badar med är bara glada att ha badsällskap och kör gärna. Erbjuder alltid att betala för bensin också.

Hade jag haft en bil så hade jag glatt kört.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 233
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar