Men vilken skum ton han valde där?Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering
Visa bifogad fil 139317
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilken skum ton han valde där?Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering
Visa bifogad fil 139317
Men är man inte kapabel att köra själv kanske man får räkna med gå en km eller så?
Inte för att försvara honom öht alls men jag läser inte alls in någon konstig ton eller så. Sen om parkeringen ligger 5 km bort den där pepp @pepp bor så visst DÅ är det konstigt men kanske inte direkt annarsFast då skriver man ”är det okej att jag hämtar/lämnar dig på parkering X?”.
(Jag är ofta den som kör irl, jag kör alltid hem folket. Så jobbigt tycker jag inte att det är.)
Och uppenbarligen ville han bada med dig, så fattar inte riktigt martyrskapet där. Förväntar han sig en passande mugg i stil med denna? För att blidka honom så att han är "snäll" och inte lämnar dig vind för våg? (Jag fattar att jag överdriver LITE, men det var så jävla irriterande )Nej eller hur. Mina vänner som jag badar med är bara glada att ha badsällskap och kör gärna. Erbjuder alltid att betala för bensin också.
Hade jag haft en bil så hade jag glatt kört.
Inte för att försvara honom öht alls men jag läser inte alls in någon konstig ton eller så. Sen om parkeringen ligger 5 km bort den där pepp @pepp bor så visst DÅ är det konstigt men kanske inte direkt annars
Och uppenbarligen ville han bada med dig, så fattar inte riktigt martyrskapet där. Förväntar han sig en passande mugg i stil med denna? För att blidka honom så att han är "snäll" och inte lämnar dig vind för våg? (Jag fattar att jag överdriver LITE, men det var så jävla irriterande )
Visa bifogad fil 139318
Fast kan du inte läsa in den enormt dryga tonen?Men på riktigt? Drar ni inte liiite stora växlar nu?
Jag förväntar mig aldrig att bli skjutsad direkt till där jag bor utan är glad över att slippa gå x antal km liksom
Nej?Fast kan du inte läsa in den enormt dryga tonen?
Men på riktigt? Drar ni inte liiite stora växlar nu?
Jag förväntar mig aldrig att bli skjutsad direkt till där jag bor utan är glad över att slippa gå x antal km liksom
Men på riktigt? Drar ni inte liiite stora växlar nu?
Jag är nog inte i rätt status att svara rätt nu. Men nej läste inte in något drygt i det. Men om han är på riktigt intresserad Så skiter man väl i vart man ska köra och när det utan vill göra det så bra och bekvämt som möjligt för vederbörande.Men de ska ju träffa varandra för att träffa varandra. Mer tid tillsammans borde väl vara en naturlig grej då?
Men vilken trist snubbe. Ställ in.Idag skrev vi angående badet till veckan och han svarade så jävla drygt att jag funderar på att ställa in det. Jättelämpligt att skämta om att lämna mig på en parkering
Visa bifogad fil 139317
Gört! En snubbe med sån attityd när man precis börjat träffas känns väldigt tveksam. Är ju en helt annan sak om man är tajta och munhuggs lite men det här?!Alltså jag tror inte han menar nån specifik parkering.
Funderade på att skicka detta till honom:
"Chaufför och chaufför, jag har körkort och kan låna bil när jag slutar, är kanske bäst att göra så och åka själv efter jobbet så jag slipper riskera att bli lämnad på en parkering…
Ha det gött!"
@pepp jag hade gett honom en chans att förklara sig genom att fråga hur han menade. Typ " lämna mig själv på en parkering, hur menar du?" . Finns ju en liten chans att det var något slags missförstånd. Om inte annat för att markera att det inte är ok.
@pepp jag hade gett honom en chans att förklara sig genom att fråga hur han menade. Typ " varför vill du lämna mig själv på en parkering, hur menar du?" . Finns ju en liten chans att det var något slags missförstånd. Om inte annat för att markera att det inte är ok.
Jag tror han försökte va rolig men hans trista sida kommer fram när han är det. Hans version av att skämta är att nån annan ska va lite i underläge typ
Kanske! Jag tycker det brukar funka bra att bemöta det med en seriös fråga hur de menar.Jag tror han försökte va rolig men hans trista sida kommer fram när han är det. Hans version av att skämta är att nån annan ska va lite i underläge typ
Vilken tönt. Vad tråkigt.Jag orkade inte, har rätt lite tålamod vad det gäller killar för tillfället. Skickade iväg det jag skrev ovan och han svarade:
"Min dåliga humor matchade inte riktigt. Ha det du med!"
Jepp, det var visst hans humor.