Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig dum för känner ingenting 🙈😅
Jag vet inte, de har bara gått 2 veckor med tystnad men jag vetefan..

Är ni med upp o ner i känslor hit o dit?
Ja orkar inte med mig själv ibland 😁

På två veckor hade jag för länge sen utgått från att jag blivit ghostad och gett upp hoppet. :bag:

Jag har absolut svårt att hålla balans på känslor just i dejtingfasen. Det blir upp och ner och fram och tillbaka. Hatar det! När jag väl hittat in i en begynnande relation är jag helt annorlunda.

På två veckor hade jag för länge sen utgått från att jag blivit ghostad och gett upp hoppet. :bag:

Jag har absolut svårt att hålla balans på känslor just i dejtingfasen. Det blir upp och ner och fram och tillbaka. Hatar det! När jag väl hittat in i en begynnande relation är jag helt annorlunda.

Ja det blev så. Jag landa i det o har haft en jättebra vecka o mest tänkt på mig o mitt.
Så blev det lite såhär, ”ja, hej, kul”

Samma för mig! I en relation är jag ganska stadig 🙂

Börjar gilla elkillen mer och mer :o
Igår när vi pratade i telefon (en timme) sa han att han medvetet tagit det lugnt och försiktig med mig. Jag har ju trott han inte varit så himla intresserad och så har han bara visat hänsyn för att inte skrämma bort mig 🤩
På lördag ska vi ut och äta på dag och han kommer hämtar upp mig

Tips tips :p
Screenshot_20240223_104817.webp

De jag pratar med (N) verkar ju vara vettig. Synd att det här med barnfri tid inte riktigt har matchat på ett bra sätt än.

Jag ska på en spelning med ett par kompisar ikväll. Insåg precis att finns viss risk att spanet är där. Helt plötsligt blev jag väldigt självmedveten gällande vilken av mina ungefär 100 parfymer som är lämplig. :angel: :rofl:

Parfymer är inte en lek! :D

Hoppas du hade det trevligt, span eller ej. :love:

Parfymer är inte en lek! :D

Hoppas du hade det trevligt, span eller ej. :love:

Det blev min mest "normala", Gdansk från Gallivant. :D Jag gillar många lite mer speciella dofter, men det är ju lurigt när det är en specifik person man vill ska tycka att man luktar gott, och man inte har en aning om dennes smak.

Nåja, nu var han inte där, jag hade en fantastiskt ego-boostande kväll med mitt lilla "band of brothers" som gör allt för att få mig att känna mig som jordens största kap :heart, och jag ska ladda för att dra iväg ett mess och fråga om han vill ses.

Jag känner honom ju inte alls, vet inte om han redan dejtar någon, eller ens är öppen för att göra det just nu. Tänkte fråga om jag får träffa djuret som han visade otroligt söta bilder på, och sen ta det därifrån i så fall. Om inte annat så är det definitivt inte dåligt spenderad tid att umgås med djur och en trevlig person även om det absolut inte skulle vara en dejt.

Jag har varit på en liten dejt idag, jag tycker verkligen inte om att träffa nya människor , det är så jobbigt att kliva utanför min comfortzone och jag försöker ständigt hitta anledningar till att slippa men tog mig i kragen iallafall och åkte och det var trevligt och avslappnat. Inte så mycket mer än så men kanske ses igen, får se.

Det funkade att leta upp spanet på fb och fråga om jag får komma och träffa hans djur. :cool: På torsdag ska jag dit. Det är förvisso ingen dejt eftersom inte jag och definitivt inte han har fattat något beslut om detta, men det ska bli kul!

(Och boostande för självförtroendet att jag vågar göra så och att det går att få ett ja på det. :) Men jag var som sagt oväntat bekväm med honom.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 253
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar