Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att helt enkelt skriva att jag trivs i hans sällskap och gärna umgås mer? Och hoppas att min sextimmarsvisit inte avskräckt honom helt?

Jag är tydligen helt inkapabel till någon form av normalt flörtande, och vi kommer inte råka springa på varandra om jag inte ser till att det händer. Då är jag nog hellre ärlig med mina avsikter än försöker rigga något...
Jag hade hoppat över att nämna något om att avskräcka. Däremot sett till att använda ordet dejt eller på annat sätt signalerat just ett romantiskt intresse så att man inte riskerar att hamna i vad som senare visar sig vara en vänskapsrelation.

Låter för övrigt som jättebra förutsättningar! :heart

Jag lägger fan ner detta nu. Får så fruktansvärt dålig respons, jag vill ha nån att göra saker med. Inte bara ligga i soffan och glo på teve.
Det kan jag gott göra själv.
Jag känner med dig, för jag känner likadant. Nu har ju jag en bra kk som jag hittar på massor med grejer med, men den där känslan finns ju inte med honom. Jag vill ju bli kär och göra grejer tillsammans med någon jag är kär i.

Men det verkar som att alla människor är helt förslappade och bara vill köra Netflix and chill. :confused: O_o

När räknas det som ghostad? Är det när man ställt en fråga och inte får svar? Eller om båda bara slutar kontakta varandra? Men då är det spökbeteende åt båda hållen?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 261
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Survey
  • Ponny dödad av varg

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur