Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nu pratat i telefon flera kvällar 😅🙈

Har tom pratat om KK-situationen med 4s/H. Kändes okomplicerat och mer nyfiket än ”nej vet du vad”. Känns också stabil, en sån som inte skulle lämna mig i sticket om jag åt ngt galet utan skulle fixa epi-pen osv.

Jag skulle ha hälsat på spanet(-s djur) ikväll. Igår fick jag monstertunga möten inbokade hela eftermiddagen. Sen lyckades jag inte somna förrän efter klockan två. Försov mig imorse. Tänkte att jag går dit ändå, jag vill inte börja krångla och boka om när det är jag som propsat på att ses.

För några timmar sen hörde han av sig och sa att han sovit för lite, skulle behöva jobba ikapp ikväll, och hellre ses imorgon om det funkar för mig?

Har jag helt plötsligt skaffat karma på äldre dar?? :confused: :D

Jag träffa visst en karl jag skrivit med VÄLDIGT off and on sen 2021 😅
Han skrev för ett tag sen o fråga om vi skulle gå med hundarna. Ja glömmer hela tiden att fråga innan men nu ropa han på mig när jag gick med mina hundar o han hade lånat en kompis BC.
Han va trevlig 🙂 såg bättre ut än jag gjort mig en bild av. Så vi får väl se. Det är så mycket nu annars så har så svårt att engagera mig. Men han bor nära.

Sen pratar jag o kattkillen igen och han är ju guld 💜 stöttat massa nu när min familj va tvugna att röra till saker igen 🤪
Vi prata om o ses i helgen. Just nu är ja jättetrött så vill inte lova nått..

Sen skrev 2 killar från en singel grupp för filuftsintresserade på fb. Jag hade bara kommenterat någons inlägg så har inte bett om PM så jag vetefan.. blir lite avsugen på sånt

Sen skrev 2 killar från en singel grupp för filuftsintresserade på fb. Jag hade bara kommenterat någons inlägg så har inte bett om PM så jag vetefan.. blir lite avsugen på sånt

Sån är jag med. Ska man ragga på mig måste man ha en extrem fingertoppskänsla. Helst vill jag träffas genom att bara umgås utan förväntningar på att något ska kännas på något särskilt sätt, så att känslor har möjlighet att dyka upp och utvecklas utan att vara under utvärdering hela tiden.

Jag träffa visst en karl jag skrivit med VÄLDIGT off and on sen 2021 😅
Han skrev för ett tag sen o fråga om vi skulle gå med hundarna. Ja glömmer hela tiden att fråga innan men nu ropa han på mig när jag gick med mina hundar o han hade lånat en kompis BC.
Han va trevlig 🙂 såg bättre ut än jag gjort mig en bild av. Så vi får väl se. Det är så mycket nu annars så har så svårt att engagera mig. Men han bor nära.

Sen pratar jag o kattkillen igen och han är ju guld 💜 stöttat massa nu när min familj va tvugna att röra till saker igen 🤪
Vi prata om o ses i helgen. Just nu är ja jättetrött så vill inte lova nått..

Avsugen 🤭 (förlååååt, jag kan inte låta bli!!! 🍆)

Jag är precis lika förvirrad nu som innan. :rofl: Var där i över sex timmar. Djuret var bedårande. Hussen också, visade det sig. Vi pratade om djur, jobb, politik, och mycket om personlig utveckling och autencitet. Nuddade vid ämnet sex, och det verkar finnas likartade preferenser... Vi lekte med djuret, och pratade mycket om djurets ifrågas känsloliv och tankar.

Jag har fortfarande noll aning om han är det minsta intresserad av mig på det sättet, eller om han bara hade svårt att be mig gå hem. :angel: Jag vill väldigt gärna behålla den här människan i mitt liv på ett eller annat sätt. Det är ju ännu svårare att försöka avläsa något intresse när det verkligen inte är en dejt, utan ett "får jag komma förbi och hälsa på".

(Och, det mest fascinerande; när jag kom dit tänkte jag direkt "Nä, nu har du lurat dig själv, trevlig karl men noll attraktion." Efter en stund på soffan satt jag där och snudd på tonårstrånade efter de där glittrande ögonen och det mjuka leendet. Tror mina hormoner verkligen gillar honom. :rofl:)

Jag är precis lika förvirrad nu som innan. :rofl: Var där i över sex timmar. Djuret var bedårande. Hussen också, visade det sig. Vi pratade om djur, jobb, politik, och mycket om personlig utveckling och autencitet. Nuddade vid ämnet sex, och det verkar finnas likartade preferenser... Vi lekte med djuret, och pratade mycket om djurets ifrågas känsloliv och tankar.

Jag har fortfarande noll aning om han är det minsta intresserad av mig på det sättet, eller om han bara hade svårt att be mig gå hem. :angel: Jag vill väldigt gärna behålla den här människan i mitt liv på ett eller annat sätt. Det är ju ännu svårare att försöka avläsa något intresse när det verkligen inte är en dejt, utan ett "får jag komma förbi och hälsa på".

(Och, det mest fascinerande; när jag kom dit tänkte jag direkt "Nä, nu har du lurat dig själv, trevlig karl men noll attraktion." Efter en stund på soffan satt jag där och snudd på tonårstrånade efter de där glittrande ögonen och det mjuka leendet. Tror mina hormoner verkligen gillar honom. :rofl:)
Jag blir så förbaskat nyfiken på djuret! :arghh: Jag förstår att det kan vara någonting som är rätt exotiskt och att dejten kanske blir lätt att identifiera, men ändå! :D

Jag blir så förbaskat nyfiken på djuret! :arghh: Jag förstår att det kan vara någonting som är rätt exotiskt och att dejten kanske blir lätt att identifiera, men ändå! :D

Det är inte speciellt exotiskt, men risken är att jag avslöjar såpass mycket att det i kombination med mina djur blir extremt lätt att identifiera oss om man bara känner oss vagt... :angel: Ni kan få storyn på PM. :cool:

Så nu är min fundering; hur sjutton går jag vidare? Han lär nog inte ta initiativ till att ses igen, det fanns nog inte i hans tankevärld att det skulle kunna vara en dejt (han trodde att jag var tillsammans med mitt ex) och han är nog inte den drivande typen socialt öht. (Vilket är helt ok för mig, jag vill bara inte klampa på och skrämma bort honom helt.)

Funderar på att helt enkelt skriva att jag trivs i hans sällskap och gärna umgås mer? Och hoppas att min sextimmarsvisit inte avskräckt honom helt?

Jag är tydligen helt inkapabel till någon form av normalt flörtande, och vi kommer inte råka springa på varandra om jag inte ser till att det händer. Då är jag nog hellre ärlig med mina avsikter än försöker rigga något...

Det är inte speciellt exotiskt, men risken är att jag avslöjar såpass mycket att det i kombination med mina djur blir extremt lätt att identifiera oss om man bara känner oss vagt... :angel: Ni kan få storyn på PM. :cool:

Så nu är min fundering; hur sjutton går jag vidare? Han lär nog inte ta initiativ till att ses igen, det fanns nog inte i hans tankevärld att det skulle kunna vara en dejt (han trodde att jag var tillsammans med mitt ex) och han är nog inte den drivande typen socialt öht. (Vilket är helt ok för mig, jag vill bara inte klampa på och skrämma bort honom helt.)

Funderar på att helt enkelt skriva att jag trivs i hans sällskap och gärna umgås mer? Och hoppas att min sextimmarsvisit inte avskräckt honom helt?

Jag är tydligen helt inkapabel till någon form av normalt flörtande, och vi kommer inte råka springa på varandra om jag inte ser till att det händer. Då är jag nog hellre ärlig med mina avsikter än försöker rigga något...

Jag hade nog skrivit det första 🙂
Att du trivs i hans sällskap och gärna umgås mer!

@Sassy Tycker också att det låter bra att skicka ett meddelande där du tackar för senast och säger att du trivs i hans sällskap och gärna ses igen om han vill.

Sen är min personliga uppfattning att man inte pratar om sex och låter någon stanna i 6 timmar efter en lång arbetsvecka utan att vara åtminstone lite intresserad på något vis (han hade ju kunnat komma på precis vilken ursäkt som helst i fall han ville bli av med dig), så jag skulle inte alls bli förvånad om det "finns något där" så att säga. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 253
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar