När räknas det som ghostad? Är det när man ställt en fråga och inte får svar? Eller om båda bara slutar kontakta varandra? Men då är det spökbeteende åt båda hållen?
Om båda slutar skulle jag inte klassa det som ghostning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När räknas det som ghostad? Är det när man ställt en fråga och inte får svar? Eller om båda bara slutar kontakta varandra? Men då är det spökbeteende åt båda hållen?
Jag börjar bli rätt säker på att jag blivit ghostad. Jättekonstigt känns det iaf. Sjukt märkligt beteende när man börjar närma sig 40 år liksom.
Har lite samma känsla som @pepp
Kattkillen försvinner helt o verkar va sjuk ofta. Sover halva dagarna o är inte så intiativtagande.
Den här skumma killen på instagram hör ofta av sig när han druckit och verkar dricka ganska mycket alkohol jag dricker typ aldrig så de är lite skillnad på livsstil där..
Även om jag inte känner dig personligen så kan jag med säkerhet säga du är värd bättreHar lite samma känsla som @pepp
Kattkillen försvinner helt o verkar va sjuk ofta. Sover halva dagarna o är inte så intiativtagande.
Den här skumma killen på instagram hör ofta av sig när han druckit och verkar dricka ganska mycket alkohol jag dricker typ aldrig så de är lite skillnad på livsstil där..
Även om jag inte känner dig personligen så kan jag med säkerhet säga du är värd bättre
Jag och hussen ska ses igen...
Han skickar orimligt söta filmer tillsammans med djuret. Jag har en typ.
Han verkar också vara ungefär lika introvert som jag, och försvinner från det mesta av social kontakt ett par dagar om han har mycket annat omkring sig. Sånt som gör det typiskt svårt att dejta annars, eftersom det definitivt är de extrovertas marknad.
Tittar man på min Tinderprofil med de ögonen verkar jag vara en person som hänger på vinbarer och resor (med en och annan fjällvandring). Det är jag också, men det är 1% av tiden. Annars vill jag få fokusera på jobbet när jag jobbar, på hästen när jag är i stallet, och på katterna och min bok när jag är hemma i soffan. Människan jag träffar kommer ha min fulla uppmärksamhet när vi väl ses däremot.
Kanske borde man starta en plattform som helt riktar sig till introverta och människor som behöver sociala pauser då och då? Där ingen kan se inloggningsstatus eller senast lästa meddelande, och inte har förväntningar på svar idag?
Ungefär så gör H. Försvinner emellanåt. Vi kan ha haft daglig kontakt i två veckor (rekord) och sen är han tyst i olika långa perioder. I början trodde jag att jag var ghostad men såhär 14 månader senare har jag bättre koll på läget
Men det är lite jobbigt också. Vilket i sig är lite märkligt när syftet i princip har varit KK. Behöver nog ta tag i det där.
Två-tre dagar kan jag vara bort från sånt som inte är absolut nödvändigt att svara på. Hussen verkar ha ungefär samma spann (och ber om ursäkt och förklarar vad som varit prio ett de senaste dygnen). Mer än ett par dagar hade jag nog tyckt varit jobbigt om jag inte visste varför.
Nu har vi ju bara träffats en gång och det var inte ens en dejt, har man setts ett tag har jag väl lite förväntningar på att åtminstone få ett "mycket nu, hör av mig när det är lugnare" om jag ska tycka att det är trevligt.
Bara du inte lyssnar så noga på honom tror jag att det kan bli hur bra som helstHittade en snubbe i grannstaden som verkade vettig, han beskriver sig själv som en negativ och deppig människa och tror på konspirationsteorier
Bara du inte lyssnar så noga på honom tror jag att det kan bli hur bra som helst