Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är ju fair enough, men att man är "någon timme bort" klockan halv fyra och sedan inte ha dykt upp klockan sju är rätt drygt. Jag hade blivit tjurig för typ en och en halv timme sedan - vadfan ska jag sitta hemma och vänta liksom? :mad: :p
Alltså jag hade börjat vänta efter typ 45 minuter, men köper att jättemånga tänker att fyra-fem timmar är rimligt. 🤷🏻 😂

Nu har han åkt 😂 vi pratade om ditt och datt i soffan, jag inhalerade pizzan som jag hann beställa innan han kom. Sen sa jag att vi får börja avrunda för att jag är skittrött, haha.
Trevlig snubbe, men ingenting för mig.

Nu vill jag inte dejta mer, det är rätt skönt att vara själv va 😂

Nu har han åkt 😂 vi pratade om ditt och datt i soffan, jag inhalerade pizzan som jag hann beställa innan han kom. Sen sa jag att vi får börja avrunda för att jag är skittrött, haha.

Det är ändå rätt skönt att få ”vara ifred”.

Jag har ju barn halva tiden och andra halvan av tiden vill jag vara själv en del också. Eller kanske egentligen det mesta av tiden, egentligen. Det jag kan sakna är småpratet och där är ju nätdejtandet fiffigt. Men inte så hållbart i längden 😅🙈 (att hela tiden ”småprata” med nya människor).

Jag har åter öppnat dörren för nätdejting igen 😊 Får ändå upp en del intressanta personer på tinder, men känns som algoritmen är mer bestämd än vanligt på att hålla kvar mig i appen för jag får typ inga matchningar alls, vilket jag tyckt jag fått i början annars när man ”återvänder” till den.

Funderar på att ge nån av betalsidorna en chans, så man får styra själv vad man söker och kollar på. En kompis nämnde både mötesplatsen och elitsinglar som sidor där hans kompisar träffat partners i närtid. Elitsinglar känns inte alls bra, men vad tycker ni om mötesplatsen? Eller finns någon annan bra?

Har tidigare inte testat dessa då jag resonerat som att ”alla ändå finns på tinder också” men när tinder inte hjälper till längre så kanske man skulle testa ändå :)

Du vill inte betala på Tinder då?
Då får du se vilka som gillat dig 🙂
Så brukar iaf jag göra för att slippa swipea i blindo.

Kattkillen har inte hört av sig på över en veckan nu efter huvudvärken.
Ghostad igen? 😂 Jag orkar nog inte med han..

Gemensam nämnare för merparten av de jag skriver med är att de frågar inte så mycket om mig o mitt? Vi skriver mest om deras.
Återkommande frågor är ”vad gör du?” Men de blir knappt aldrig att de frågar mer sen?
Så jävla less på män som är självcentrerade.

Haha ja... borde nog gjort så. Han kändes lite nonchalant. Men jag är rätt kass på dra gränser 😬

Ibland tycker jag du är lite väl hård mot dig själv. ♥️
Jag tyckte det var ett lysande exempel på att du faktiskt drar gränser!
Du beställde pizza när du var hungrig även om han inte kommit, och du sa åt honom att gå när du var trött.

Nästa gång kanske du drar gränsen ännu tidigare och ber honom stanna hemma för att han inte passar in i schemat för din mat-och sovklocka.
Men på inget sätt var det en dålig gränsdragning igår 💪🏼⭐

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 261
Senast: pepp
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 856
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar