Vad är det skumma? Tänker att har man en bra relation med sitt/sina ex så är det väl rätt naturligt att de nämns i förbifarten?
Okej, jag tänkte mest att de inte bidrog till det vi prata om men ja det är ju kul för han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det skumma? Tänker att har man en bra relation med sitt/sina ex så är det väl rätt naturligt att de nämns i förbifarten?
Funderar lite på om jag ska lägga ner projektet ”dejta” fram till hösten för att istället lägga energin på att bli klar med uppsats, övriga kurser och få ordning på motionsrutinerna.
Ligga får jag ju ändå om än en aning oregelbundet och oförutsägbart. Men tydligen ”exklusivt” om jag slutar dejta/testligga
(Den mentala energin räcker tydligen inte till så många projekt samtidigt längre.)
Frågade om en dejt, det blev världens missförstånd och sen tackade jag för mig Ut på jakt igenFörsta (och enda) matchningen på hinge känns lovande så här långt Samtalet flyter på riktigt bra, och vi kom in på lite känsligare grejer idag vilket han hanterade toppen. Och när jag drog en gräns i ett samtalsämne så backade han direkt och berömde för att jag sa till Fortsätter det så här ska jag nog föreslå en dejt till helgen!
Nu har jag väntat på uppdatering hela dagen!Biodejt ikväll! Eller ja, den börjar 17.20
Frågade om han ville sova över efteråt, och det ville han.
Nu har jag väntat på uppdatering hela dagen!
Missförstod han att du frågade om en dejt eller vad?Frågade om en dejt, det blev världens missförstånd och sen tackade jag för mig Ut på jakt igen
Nej, men hans svar var inte ett ja, utan ett i mina ögon ett undvikande ickesvar. Så när jag inte fick ett svar på frågan trots att jag upprepat mig, och han däremellan hade skrivit en kommentar som sänkte mina vibbar, så tackade jag för mig. Då förklarade han att hans ickesvar visst hade varit ett ja, men då var det liksom lite för sent.Missförstod han att du frågade om en dejt eller vad?
Det kan ändra sig, jag har haft långa perioder när jag till och med loggade ut helt från dejting sajterna.Kattkillen har ghostat mig igen, inte hört nått på 2 veckor.
Instagramkillen har jag inte skrivit nått med sen vi gick en promenad. Jag är inte så sugen på nått mer än vänskap där så det gör inget att de rann ur sanden.
Sen har jag en bilkille som skrev till mig iom en grupp om bilar på fb. Så han har jag liksom inte börjat snacka med för att dejta men nu verkar han intresserad ändå. Skrev lite mer om förhållanden o så igår.
Han bor långt bort och jag vill inte flytta igen så det lär inte bli nått där heller.
En kompis skaffade Badoo häromdagen och tipsade om de. Men jag vetefan om jag orkar.
Har inte varit aktiv på någon dejtingsajt nu på mer än 2 månader. Det tar liksom energi bara de.
Ja, jag är inte ledsen eller så utan mest likgiltig till dejting