Hoppar in i tråden ibland, dvs läser ikapp minst 10-15 sidor varje gång
Slås av hur impad jag blir av er, som ändå ger det en och tio chanser med dejting trots att det verkar florera mestadels stolpskott.
Själv har jag insett att de flesta män (är hetero, har ingen koll på kvinnor) är diskvalificerade intressemässigt eller upptagna, ofta bägge delar. De flesta som visar intresse för mig visar sig leva i relationer, och det är väl mysigt att tänka på mig medan de går hem till sina liv. Vad vet jag, det är oavsett inget för mig att investera intresse i. Det påverkar mig mest i form av att jag tappar tron på människor och relationer.
Är trött på att göra allt ensam. Samtidigt blir jag inte direkt sugen på relationer när jag hör om andras eller för den delen tänker på dessa män som visar intresse och sedan går hem till en partner (ofta mamman till deras barn). Jag är för introvert för att se mig i dejtingsvängen a la tinder och liknande. Är totalt ointresserad av kk, jag saknar en livspartner och "vän", inte sex. Så ptja... blir väl att fortsätta ensam helt enkelt. Är 40 och vill tackolov inte ha barn, hade känt mig oerhört stressad isåfall...