Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vågar knappt öppna meddelanden när jag ser att någon skickat en bild eller gif.
Nu fick jag däremot världens gulligaste gif med ett vinkade hallo.
Haha jag är redan intresserad med min höga standard 😂

Är det konstigt att jag är orolig när jag inte hört nått från kattkillen?
Senaste han skrev var att han ville ses även om jag va sjuk när han kommer hem.
Sen tyst. Ingen aktivitet på instagram och har inte blockat eller tagit bort mig där.
Inte hört nått sen onsdags... från att vi hördes varje dag 😟

Är det konstigt att jag är orolig när jag inte hört nått från kattkillen?
Senaste han skrev var att han ville ses även om jag va sjuk när han kommer hem.
Sen tyst. Ingen aktivitet på instagram och har inte blockat eller tagit bort mig där.
Inte hört nått sen onsdags... från att vi hördes varje dag 😟
Var han inte bortrest?

Jag gick just med i gruppen friluftssinglar, jag hoppas att jag är tillräckligt friluftsig? Jag fjällvandrar en gång om året, försöker lära mig att åka längdskidor och i och med dykningen så är jag ju i naturen minst en dag i veckan...
Känns som en väldigt kvinnlig frågeställning. Hade du varit man hade du antagligen ansett att du var tillräckligt friluftig om du någon gång funderat på att campa alternativt gått en promenad i en skog för 4 år sedan.

Det är en person som gör mig så förvirrad. Han heter inte det han skrev på själva sidan på Tinder. Eller så använder han något smeknamn. Jag vet inte. Konstigt.

Det är en person som gör mig så förvirrad. Han heter inte det han skrev på själva sidan på Tinder. Eller så använder han något smeknamn. Jag vet inte. Konstigt.
Jag har inte mitt rätta namn på Tinder för att inte vara så lättstalkad, och jag har råkat på flera män som inte heller har det. Däremot har jag som regel att aldrig aldrig nånsin träffa någon irl utan att få veta hans riktiga identitet.

Men trots det sagt, känns det konstigt för dig så lyssna på din magkänsla och backa undan. Dejtande ska kännas bra i magen 🙂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 579
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
3 198
Senast: Catsu
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar