Sånt där har jag fått svårare för med åldern, känns som en dålig inledning för att få sexchattaHan skrev tidigt imorse att han var hångelsugen.
En måndag morgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt där har jag fått svårare för med åldern, känns som en dålig inledning för att få sexchattaHan skrev tidigt imorse att han var hångelsugen.
En måndag morgon
Tänkte jag skulle vilja "testa" honom på hemmaplan hos honom och hos mig först.Det känns som du kanske får ta det han skriver/säger? Att han är blyg och han tyckte dejten var underbar
Sen är det om du vill ses igen eller inte
Jag skrev att jag var död idag. Återkom imorgon.Sånt där har jag fått svårare för med åldern, känns som en dålig inledning för att få sexchatta
Han är inte intresserad längre.Är det konstigt att jag är orolig när jag inte hört nått från kattkillen?
Senaste han skrev var att han ville ses även om jag va sjuk när han kommer hem.
Sen tyst. Ingen aktivitet på instagram och har inte blockat eller tagit bort mig där.
Inte hört nått sen onsdags... från att vi hördes varje dag
Eller pratar med någon annan just nu, men vill inte blocka ifall det skiter sig med den andraHan är inte intresserad längre.
Han är inte intresserad längre.
Eller pratar med någon annan just nu, men vill inte blocka ifall det skiter sig med den andra
Var han inte bortrest?Är det konstigt att jag är orolig när jag inte hört nått från kattkillen?
Senaste han skrev var att han ville ses även om jag va sjuk när han kommer hem.
Sen tyst. Ingen aktivitet på instagram och har inte blockat eller tagit bort mig där.
Inte hört nått sen onsdags... från att vi hördes varje dag
Känns som en väldigt kvinnlig frågeställning. Hade du varit man hade du antagligen ansett att du var tillräckligt friluftig om du någon gång funderat på att campa alternativt gått en promenad i en skog för 4 år sedan.Jag gick just med i gruppen friluftssinglar, jag hoppas att jag är tillräckligt friluftsig? Jag fjällvandrar en gång om året, försöker lära mig att åka längdskidor och i och med dykningen så är jag ju i naturen minst en dag i veckan...
Jag gick just med i gruppen friluftssinglar, jag hoppas att jag är tillräckligt friluftsig? Jag fjällvandrar en gång om året, försöker lära mig att åka längdskidor och i och med dykningen så är jag ju i naturen minst en dag i veckan...
Varför vill du radera kontot?Min Tinder har ballat ur totalt och nu kan jag inte ens radera kontot.
För att försöka starta om den.Varför vill du radera kontot?
Jag hade också ett smeknamn/mellannamn pga att mitt namn är ovanligt och jag vill inte bli stalkad. Inget konstigt med det. Nödvändigtvis.Det är en person som gör mig så förvirrad. Han heter inte det han skrev på själva sidan på Tinder. Eller så använder han något smeknamn. Jag vet inte. Konstigt.
Jag har inte mitt rätta namn på Tinder för att inte vara så lättstalkad, och jag har råkat på flera män som inte heller har det. Däremot har jag som regel att aldrig aldrig nånsin träffa någon irl utan att få veta hans riktiga identitet.Det är en person som gör mig så förvirrad. Han heter inte det han skrev på själva sidan på Tinder. Eller så använder han något smeknamn. Jag vet inte. Konstigt.