Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Missade att ta bort honom från Tinder. Men har gjort det nu också. På ett sätt skönt för han skrev riktigt otrevligt. Hur stort kan någons ego bli?
Jag borde inte läst men nyfikenheten tog över.
Jag var tydligen en äcklig hora och en rad annat. Skrev först ganska långt men postade aldrig det svaret.
Nu känner jag mig äcklad och kan inte koncentrera mig på grund av detta.
Var är alla trevliga och normala män? Ho ho?
De är upptagna. 😉

Missade att ta bort honom från Tinder. Men har gjort det nu också. På ett sätt skönt för han skrev riktigt otrevligt. Hur stort kan någons ego bli?
Jag borde inte läst men nyfikenheten tog över.
Jag var tydligen en äcklig hora och en rad annat. Skrev först ganska långt men postade aldrig det svaret.
Nu känner jag mig äcklad och kan inte koncentrera mig på grund av detta.
Var är alla trevliga och normala män? Ho ho?
Ganska typiskt Incel-beteende, så var glad han visade redan nu.
Har stött på ett antal där det snabbt går från "Vad fin du är" till "Din feta kossa" enbart för att man inte svarar tillräckligt fort på deras meddelanden :cool:

Tog bort några personer på Tinder nu. Inte för att det var något fel på dem men inte heller tillräckligt intressant. Jag ska inte svepa på fler personer nu på ett tag. Behöver koncentrera mig på annat i livet.
Han som jag träffade i helgen vi ska ses på fredag igen är det sagt. Det är redan imorgon! Känns för tidigt nästan.
Funderade på att bjuda hem honom till mig men det kanske är en dålig idé?
Jag tänker inte städa eller knussla med någonting.

Tog bort några personer på Tinder nu. Inte för att det var något fel på dem men inte heller tillräckligt intressant. Jag ska inte svepa på fler personer nu på ett tag. Behöver koncentrera mig på annat i livet.
Han som jag träffade i helgen vi ska ses på fredag igen är det sagt. Det är redan imorgon! Känns för tidigt nästan.
Funderade på att bjuda hem honom till mig men det kanske är en dålig idé?
Jag tänker inte städa eller knussla med någonting.
Om du vill träffas och du är bekväm med att ta hem honom så gör det :)

• Gilla
Reactions: Bon
Så pinsamt. Tydligen syns det när man tar skärmdumpar på Snap. Det var bara för att jag är sämst på att komma ihåg namn så ville få med stavningen 😳

Dagens dejt gick bra men det var mycket snack om allt möjligt. Och eftersom lite annat kom upp nu på kvällen så blev det inte mycket mer än fika och prat. Mest från hans sida. Käften gick i ett 😆

Dagens dejt gick bra men det var mycket snack om allt möjligt. Och eftersom lite annat kom upp nu på kvällen så blev det inte mycket mer än fika och prat. Mest från hans sida. Käften gick i ett 😆
Nu skrev han att han hade pratat för mycket. Haha så det var inte bara jag som tyckte det.
Men värre hade det varit tvärtom om vi inte kunde prata om nånting. Då skulle det nog inte hålla så länge heller.
Inte för att det behöver hålla nu heller men ja oddsen hade varit ännu sämre då.

Nu skrev han att han hade pratat för mycket. Haha så det var inte bara jag som tyckte det.
Men värre hade det varit tvärtom om vi inte kunde prata om nånting. Då skulle det nog inte hålla så länge heller.
Inte för att det behöver hålla nu heller men ja oddsen hade varit ännu sämre då.
Han kanske är en nervöspratare. Jag är en typisk sådan, tycker det är asjobbigt när det blir tyst med nya människor.

Han kanske är en nervöspratare. Jag är en typisk sådan, tycker det är asjobbigt när det blir tyst med nya människor.
Möjligt! Men uppfattade honom inte alls nervös. Däremot möjligen lite självupptagen. Men jag vill inte döma så här tidigt.
Jag läser av folk ganska snabbt. Han var helt klart intresserad av mig trots att han ganska lätt tog över samtalet.

Möjligt! Men uppfattade honom inte alls nervös. Däremot möjligen lite självupptagen. Men jag vill inte döma så här tidigt.
Jag läser av folk ganska snabbt. Han var helt klart intresserad av mig trots att han ganska lätt tog över samtalet.
Jag tror inte folk uppfattar mig som nervös heller, i så fall skulle de kanske inte sätta in mig att träna (och prata ihjäl) alla rookies. :D Men den som lever får se. Hoppas det går bra. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 173
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar