Dejtingtråden del 37

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han hann avveckla det före mig, vi hade precis samma tankar ☺️ han skrev verkligen jättefint. Tänk om alla relationer kunde vara lika enkla.

Stötte på honom när jag var på väg hemåt, fick en varm kram, vi skrev sen att det måste ha varit ödet 😁 vi har aldrig stött på varandra på stan under alla år vi känt varandra. Tycker sånt här är fascinerande, haha.

Sällar mig till de övriga, men du bestämmer såklart själv! Man kan känna sig lite som en skitstövel som ställer in i sista stund men det kommer kännas bra efteråt 🤗
Vi har väldigt roligt när vi skrivit till varandra och pratat. Det är som om jag kände honom mer än jag gör. Det är nästan som att jag önskade att han skulle tabba sig då skulle det vara lättare men istället är det som att varje dag som går så tycker jag om honom lite mer.

Varför har inte dejtingsajter alternativet "småbarn, barn, tonåringar eller vuxna barn". Jag är 45 så en man kan ju ha allt från småbarn till barnbarn...
De flesta män jag sveper vänster på anger vilka åldrar barnen är i och inte helt sällan kön på dom också av någon anledning.

Hoppar in här som en som sagt i ett års tid att jag borde he mig ut på marknaden.. 30år å aldrig haft nånting, verkligen bästa utgångsläget eller 🙈

Men blir inte klok på detta virrvarr av appar.

Vilken/vilka är det som är seriösa, främst i norrland då. (Har för mig att det kunnat skilja lite? Asså att en är för KK här men seriös i söder å tvärtom)

Bara inse att nån form av app/sida är det som krävs. Har för lite sociala kontakter för att träffa nån via nån, och att gå på krogen är inte ens på tavlan. Och sittandes vid datorn är chansen inte stor.. speciellt inte när allt man spelar är single player..

Tacksam för alla tips~

Hoppar in här som en som sagt i ett års tid att jag borde he mig ut på marknaden.. 30år å aldrig haft nånting, verkligen bästa utgångsläget eller 🙈

Vilken/vilka är det som är seriösa, främst i norrland då. (Har för mig att det kunnat skilja lite? Asså att en är för KK här men seriös i söder å tvärtom)

Bara inse att nån form av app/sida är det som krävs. Har för lite sociala kontakter för att träffa nån via nån, och att gå på krogen är inte ens på tavlan. Och sittandes vid datorn är chansen inte stor.. speciellt inte när allt man spelar är single player..

Tacksam för alla tips~
Jag tycker tinder är bäst för det är störst utbud och man slipper att random folk skriver till en.

Tacksam för alla tips~
Helt klart Tinder, även i Norrland.

Tacksam för alla tips~
Hur menar du med utgångsläget? Låter mer som att du beskriver en vara med bäst före datum.

Hur menar du med utgångsläget? Låter mer som att du beskriver en vara med bäst före datum.
Tänker mer på erfarenheten. Att hoppa in på "dejta på riktigt" när man inte haft med saken å göra sen man frågade chans i lågstadiet 😅

Och iofs inte bara för att ingen har varit intresserad, alltid varit nöjd med att ha nekat folk när jag inte varit intresserad tillbaka. Lite 'vill va nöjd med migsjälv innan jag lägger energi på andra'.

Så ja, lite så. Känner viss oro att man kanske kastar sig in i första bästa som dyker upp och det blir helt fel, eller att man backar av från nått som kunnat bli bra.

Men då har jag ju iofs en moder som kommer vara högst inblandad i det hela. Hon är typ taggad på att få in nytt folk i flocken att surra med.

• Gilla
Reactions: Bon
Tänker mer på erfarenheten. Att hoppa in på "dejta på riktigt" när man inte haft med saken å göra sen man frågade chans i lågstadiet 😅

Och iofs inte bara för att ingen har varit intresserad, alltid varit nöjd med att ha nekat folk när jag inte varit intresserad tillbaka. Lite 'vill va nöjd med migsjälv innan jag lägger energi på andra'.

Så ja, lite så. Känner viss oro att man kanske kastar sig in i första bästa som dyker upp och det blir helt fel, eller att man backar av från nått som kunnat bli bra.

Men då har jag ju iofs en moder som kommer vara högst inblandad i det hela. Hon är typ taggad på att få in nytt folk i flocken att surra med.
Jag känner inte dig och eran situation men reagerar lite på att du tar upp din mamma här. Att hon är högst inblandad i ditt val på ett sådant vis låter märkligt och inte så sunt.

Jag känner inte dig och eran situation men reagerar lite på att du tar upp din mamma här. Att hon är högst inblandad i ditt val på ett sådant vis låter märkligt och inte så sunt.
Min mamma är min bästa vän och vi är en väldigt tajt familj i övrigt, så känns inte konstigt för mig. Finns inte på tapeten att ta ihop det med någon som inte passar in i flocken.

Modern har mest pushat mig att he mig ut, tycker de är ohult att sitta själv när man är såpass bra på flera sätt (som jag blir bättre å bättre på att se själv).
Se det mer som vänninorna som dricker vin å snackar killar 😅

Är liten sugen på träffa FB-killen, samtidigt har jag ju gått på några minor senaste tiden så är lite försiktig.
Tinder-snubben håller fortfarande kontakt via Messenger, han är gullig men känner inte samma pirriga känsla som med FB.

Hade min mamma varit i livet hade jag också konsulterat henne. Nu pratar jag en del med min x-svärmor, det är väl ändå sjukare :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
768
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 173
Senast: Lilla
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar