Bra fråga. Inte heller sett denna vändan!
Nu när du nämner det så var det faktiskt borta nu när jag hade det senast.
Ah, då är det inte bara för mig iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra fråga. Inte heller sett denna vändan!
Nu när du nämner det så var det faktiskt borta nu när jag hade det senast.
Wohoo! High five på denTar tillbaka det där om 40-åringen... mvh vaknade upp i hans säng i morse![]()
Tror det försvann iom gdpr.Förr kunde man ju se gemensamma vänner på tinder, är det bara för mig detta försvunnit?
Ah, det låter ju lite logiskt faktist...Tror det försvann iom gdpr.
Tyvärr inte, men det var inte dåligt heller. Tror vi var för trötta och alkoholpåverkade. Vi somnade sovandes med pannorna lutande mot varandra, hur mysigt som helst!Wohoo! High five på den. Hoppas att det var bra
Så härligt det låter!![]()
Åh vilken kul läsning! Hur känner du nu inför hans dotter?
Jag kan också titta in och uppdatera
Killen jag träffade i mitten på juni (han som har en dotter, om ni minns, jag skrev något om mitt resonemang kring det då) som jag tänkte var för bra för att vara sann är förvisso för bra för att jag ska våga tro att det är santmen vi är still going strong, exklusiva och definitivt tillsammans. Känns helt fantastiskt! Har inte känt såhär på väldigt många år, om någonsin, jag är både himlastormande kär och pirrig och känner mig väldigt trygg och omhuldad. Visst, det har bara gått två månader, jag är med på det - men jag har inte särskilt lätt för att just känna mig trygg med någon så särskilt snabbt, och därför känns ju detta helt enastående. Det är liksom både spännande och så naturligt rätt, liksom.
Då klarade hen det kanske under omständigheterna riktigt bra.Det är typ min värsta situation tror jag. Man kan uppleva mig som de totala ytterligheterna i sådana sammanhang. Ibland vill jag bara gå hem och gråta och ibland får jag orimligt mycket uppskattning av alla möjliga. Jag behöver också känna mig trygg både med personer och i sammanhang annars är det bara asjobbigt.
Borde kanske taggat @parellikusken![]()
Woopp wooop blir en 3e dejt i helgen med min tinderdejt. Blev så nojjig när han var segsvarad och jag undvek att skriva på 2 dagar. Då vips dök han upp och undrade om vi inte kunde ses i helgen efter han kom hem från sitt arbete i Norge. Så känns bra att han verkar vara så intresserad, då jag som vanligt trodde de skulle bli diss. Känns som jag får avsluta KK relationen efter vår 3e dejt i helgen om de nu känns som att de finns något att satsa på!
Jag tycker att du är jättemodig. Även om det visar sig att ni inte gillar varandra så tror jag att du hade ångrat dig om du inte hade åkt. Nu kommer du få veta. Resten löser sig nog på ett eller annat sättHär händer det inte så mycket, vi fortsätter skriva med varandra och prata i telefon. Jag längtar till oktober men ibland funderar jag på om jag är helt galen som ska åka dit. Tänk om jag kommer dit och jag inte alls gillar honom, eller om han inte gillar mig. Eller tänk om vi gillar varandra och vi inte ens vet när vi kan träffas nästa gång. Jag önskar att han inte bodde så långt bort men nu är det så och jag försöker att inte ta ut några problem i förskott, och inte flippa ut när jag tänker på att jag ska dit.
Aldrig i livet. Och dessa poserande crossfitselfies...Vad är det med folk och denna träningsbesatthet?
<...>
Skulle ni gå på en joggdejt?
Vi känner varandra väldigt bra och det är inga problem att hoppa tillbaka till honom vid ett senare tillfälle om de skulle vara så :P Han visste om att jag dejtade andra, och han tyckte de var tråkigt de började bli seriöst, då han också tyckte vi hade bra sex. Har aldrig haft så bra sex som jag haft med honom. Hoppas verkligen framtida kille kan leva upp till detta... hahaMåste du avsluta kk-relationen? Kan du inte bara låta den vara på is (typ inte höra av dig/vara upptagen)? Tänkte mest att 3 dejter inte är så mycket och att bra kk:s kan vara svåra att hitta.
Då klarade hen det kanske under omständigheterna riktigt bra.
Jag har lätt för att umgås i nya gäng med nya människor och känner typ alltid att jag kan vara mitt roliga jag, så tänkte inte så mycket på att andra kan ha svårare för det.