Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så härligt det låter! :love:

Det ÄR det! :D

Åh vilken kul läsning! Hur känner du nu inför hans dotter?

Jo men bara bra, det gjorde jag på något sätt från början (det var det jag skrev om, att jag förvånade mig själv över hur sansat jag tog nyheten ;)) - jag har inte träffat henne eller så, men hon känner till att jag finns och vet att jag är bra på Pokémon Go och Sims, på den nivån är det ;)

Jag kan också titta in och uppdatera :)

Killen jag träffade i mitten på juni (han som har en dotter, om ni minns, jag skrev något om mitt resonemang kring det då) som jag tänkte var för bra för att vara sann är förvisso för bra för att jag ska våga tro att det är sant ;) men vi är still going strong, exklusiva och definitivt tillsammans. Känns helt fantastiskt! Har inte känt såhär på väldigt många år, om någonsin, jag är både himlastormande kär och pirrig och känner mig väldigt trygg och omhuldad. Visst, det har bara gått två månader, jag är med på det - men jag har inte särskilt lätt för att just känna mig trygg med någon så särskilt snabbt, och därför känns ju detta helt enastående. Det är liksom både spännande och så naturligt rätt, liksom.

Gud så härligt :heart

Det blev ingen promenad igår, vi hade för osynkade planer för dagen. Nu i veckan har jag fullt upp med annat så det får nog bli nästa vecka.

Woopp wooop blir en 3e dejt i helgen med min tinderdejt. Blev så nojjig när han var segsvarad och jag undvek att skriva på 2 dagar. Då vips dök han upp och undrade om vi inte kunde ses i helgen efter han kom hem från sitt arbete i Norge. Så känns bra att han verkar vara så intresserad, då jag som vanligt trodde de skulle bli diss. Känns som jag får avsluta KK relationen efter vår 3e dejt i helgen om de nu känns som att de finns något att satsa på!

Det är typ min värsta situation tror jag. Man kan uppleva mig som de totala ytterligheterna i sådana sammanhang. Ibland vill jag bara gå hem och gråta och ibland får jag orimligt mycket uppskattning av alla möjliga. Jag behöver också känna mig trygg både med personer och i sammanhang annars är det bara asjobbigt.

Borde kanske taggat @parellikusken :)
Då klarade hen det kanske under omständigheterna riktigt bra. :)
Jag har lätt för att umgås i nya gäng med nya människor och känner typ alltid att jag kan vara mitt roliga jag, så tänkte inte så mycket på att andra kan ha svårare för det.

Woopp wooop blir en 3e dejt i helgen med min tinderdejt. Blev så nojjig när han var segsvarad och jag undvek att skriva på 2 dagar. Då vips dök han upp och undrade om vi inte kunde ses i helgen efter han kom hem från sitt arbete i Norge. Så känns bra att han verkar vara så intresserad, då jag som vanligt trodde de skulle bli diss. Känns som jag får avsluta KK relationen efter vår 3e dejt i helgen om de nu känns som att de finns något att satsa på!

Måste du avsluta kk-relationen? Kan du inte bara låta den vara på is (typ inte höra av dig/vara upptagen)? Tänkte mest att 3 dejter inte är så mycket och att bra kk:s kan vara svåra att hitta :).

Här händer det inte så mycket, vi fortsätter skriva med varandra och prata i telefon. Jag längtar till oktober men ibland funderar jag på om jag är helt galen som ska åka dit. Tänk om jag kommer dit och jag inte alls gillar honom, eller om han inte gillar mig. Eller tänk om vi gillar varandra och vi inte ens vet när vi kan träffas nästa gång. Jag önskar att han inte bodde så långt bort men nu är det så och jag försöker att inte ta ut några problem i förskott, och inte flippa ut när jag tänker på att jag ska dit.

Här händer det inte så mycket, vi fortsätter skriva med varandra och prata i telefon. Jag längtar till oktober men ibland funderar jag på om jag är helt galen som ska åka dit. Tänk om jag kommer dit och jag inte alls gillar honom, eller om han inte gillar mig. Eller tänk om vi gillar varandra och vi inte ens vet när vi kan träffas nästa gång. Jag önskar att han inte bodde så långt bort men nu är det så och jag försöker att inte ta ut några problem i förskott, och inte flippa ut när jag tänker på att jag ska dit.
Jag tycker att du är jättemodig. Även om det visar sig att ni inte gillar varandra så tror jag att du hade ångrat dig om du inte hade åkt. Nu kommer du få veta. Resten löser sig nog på ett eller annat sätt :)

Måste du avsluta kk-relationen? Kan du inte bara låta den vara på is (typ inte höra av dig/vara upptagen)? Tänkte mest att 3 dejter inte är så mycket och att bra kk:s kan vara svåra att hitta :).
Vi känner varandra väldigt bra och det är inga problem att hoppa tillbaka till honom vid ett senare tillfälle om de skulle vara så :P Han visste om att jag dejtade andra, och han tyckte de var tråkigt de började bli seriöst, då han också tyckte vi hade bra sex. Har aldrig haft så bra sex som jag haft med honom. Hoppas verkligen framtida kille kan leva upp till detta... haha

Då klarade hen det kanske under omständigheterna riktigt bra. :)
Jag har lätt för att umgås i nya gäng med nya människor och känner typ alltid att jag kan vara mitt roliga jag, så tänkte inte så mycket på att andra kan ha svårare för det.

Det ska jäkligt mycket till att jag ska känna så i något sammanhang med flera faktiskt så nej det kan vara ganska svårt :D Jag har några få kompisar där jag vet att det alltid kommer bli bekvämt och kul att festa oavsett sammanhang men annars beror tyvärr min sociala kompetens rätt mycket av hur interaktionen funkar med andra människor. Tycker det är skitsvårt.

Jag kom nyss hem från min dejt efter kvällsjobbet igår. Skulle INTE sova där men helt plötsligt var klockan liksom 3?! And he was such a good kisser 😍 Sjukt enkelt och bekvämt precis hela kvällen trots att vi inte hade sex, tumme upp på den. Han spelade bara lite piano för att visa något vi pratade om men alltså O M G 😍 Hoppas vi ses igen vid tillfälle.

Är rätt klar över vilka killar jag faktiskt inte borde dejta nu iaf, känns bra. Tryggt och lugnt är min melodi, inga awkward moments får plats i mitt liv mer.

Jag dejtar (givetvis) fortfarande inte men provade faktiskt att använda den där appen GoodOnes. Sjukt besviken på utbudet. Tror att jag har swipe:at höger typ fem gånger av flera hundra förslag. (Tyvärr har ingen av dessa swipe:at höger på mig så killarna tycker kanske som jag, att utbudet är dåligt :rofl: )

Så nä. Jag ligger med en kollega lite då och då även om det från mitt håll känns lite halvhjärtat. Sen har jag ju min typ-relation med T. Just för tillfället räcker det bra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 126
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 772
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 870
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 636
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka