Jag skulle aldrig gå på en joggdejt. Påminner mig om en dejt jag var på för en massa år sedan. Vi var ute och tog en öl och allt han kunde prata om var hur han ville ha en flickvän som delade hans träningsontresse ( jag tränar gärna tillsammans, men vill inte att hela livet ska kretsa kring det) och hur han ville att vi skulle träna tillsammans och allt han kunde tänka på var träning och kost (kyckling och broccoli 7 dagar i veckan typ..). Han hade redan på vår dejt planerat hur vi skulle träna, vad vi skulle äta och han var så exalterad över att ha någon att göra det med, för det gjorde han och hans ex och han saknade det så himla mycket... kan säga att det blev inga fler dejter. Att han dessutom var ett plåster, fattade inte att jag inte var tillgänglig på telefon jämt, tyckte jag svarade för segt och kunde inte läsa människor eller situationer för fem öre gjorde inte det hela bättre.
Ush vilken hemsk dejt!
Ja det skulle också vara ett problem för mig med någon som ska äta supernyttigt hela tiden. Jag vill kunna njuta av olika slags mat utan att någon försöker ge mig dåligt samvete.