Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gårdagens träff med Britten var intressant men gav inte mersmak så jag tror inte att vi kommer ses mer. På onsdag ska jag på ny kaffedejt och kanske kanske att Köpenhamn kommer på torsdag för att träffa min lilla familj. Men vi är båda mycket upptagna nu så det får sannolikt vänta två veckor till...

Jag kan också titta in och uppdatera :)

Killen jag träffade i mitten på juni (han som har en dotter, om ni minns, jag skrev något om mitt resonemang kring det då) som jag tänkte var för bra för att vara sann är förvisso för bra för att jag ska våga tro att det är sant ;) men vi är still going strong, exklusiva och definitivt tillsammans. Känns helt fantastiskt! Har inte känt såhär på väldigt många år, om någonsin, jag är både himlastormande kär och pirrig och känner mig väldigt trygg och omhuldad. Visst, det har bara gått två månader, jag är med på det - men jag har inte särskilt lätt för att just känna mig trygg med någon så särskilt snabbt, och därför känns ju detta helt enastående. Det är liksom både spännande och så naturligt rätt, liksom.
Så härligt det låter! :love:

Jag kan också titta in och uppdatera :)

Killen jag träffade i mitten på juni (han som har en dotter, om ni minns, jag skrev något om mitt resonemang kring det då) som jag tänkte var för bra för att vara sann är förvisso för bra för att jag ska våga tro att det är sant ;) men vi är still going strong, exklusiva och definitivt tillsammans. Känns helt fantastiskt! Har inte känt såhär på väldigt många år, om någonsin, jag är både himlastormande kär och pirrig och känner mig väldigt trygg och omhuldad. Visst, det har bara gått två månader, jag är med på det - men jag har inte särskilt lätt för att just känna mig trygg med någon så särskilt snabbt, och därför känns ju detta helt enastående. Det är liksom både spännande och så naturligt rätt, liksom.

Åh vilken kul läsning! Hur känner du nu inför hans dotter?

Var hos bästis mamma och drack vin i fredags, E kom förbi och fick mycket väl godkänt och är nu välkommen på bröllopet (igen :D ) han får äta min del mat då de inte räknat med honom..

Sen hade vi filmkväll igår, jag somnade i sista filmen, så han tog ut herr pudel sista rundan och lät väldigt stolt när han berättade att det var första gången pudel bajsade med honom :D :D

Men jag tycker hen fortfarande är intressant och vill prata mer med hen, så ska ge det en chans till. Fast bara vi två de gången
Det låter klokt att ses ni två :) Är ju kanske inte alltid helt lätt alla gånger att träffa någon relativt ny person plus hela dens kompisgäng och festa och dessutom vara sitt bästa jag (jag hade inte fixat det öht men anser mig ändå vara relativt social och sprallig ;)). Så hoppas du uppfattar hen som roligare när det är ni två :)

Det låter klokt att ses ni två :) Är ju kanske inte alltid helt lätt alla gånger att träffa någon relativt ny person plus hela dens kompisgäng och festa och dessutom vara sitt bästa jag (jag hade inte fixat det öht men anser mig ändå vara relativt social och sprallig ;)). Så hoppas du uppfattar hen som roligare när det är ni två :)
Nä, tänker att det kan vara så. Dessutom tror jag hen är en person som tar tid att lära känna på riktigt. Hen är inte lika öppen av sig som jag är. :)

Det är typ min värsta situation tror jag. Man kan uppleva mig som de totala ytterligheterna i sådana sammanhang. Ibland vill jag bara gå hem och gråta och ibland får jag orimligt mycket uppskattning av alla möjliga. Jag behöver också känna mig trygg både med personer och i sammanhang annars är det bara asjobbigt.

Borde kanske taggat @parellikusken :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
14 15 16
Svar
312
· Visningar
6 117
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 755
Senast: lilsan
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 629
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka