Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kallt är det, och ska ni vara utomhus något?Stora frågor! Ska jag ha min fina jacka, som blir lite kall… eller min varma jacka som jag tycker är lite ful
Hos mig är det +3 grader, vi ska väl gå en bit men inte direkt vara ute per se. Som jag förstår detHur kallt är det, och ska ni vara utomhus något?
Fina jackan såklart!Stora frågor! Ska jag ha min fina jacka, som blir lite kall… eller min varma jacka som jag tycker är lite ful
Då hade jag valt den fina jackan kombinerat med en gosig halsduk för lite extra värme!Hos mig är det +3 grader, vi ska väl gå en bit men inte direkt vara ute per se. Som jag förstår det
Ja, men eller hur?! Det får nog bli så!Fina jackan såklart!
Det kommer gå bra.Ja, men eller hur?! Det får nog bli så!
Kan ha varma kläder i bilen
Börjar bli nervös, så himla onödigt!
Hoppar in lite i tråden tjuvläser den nån gång iblandJa, men eller hur?! Det får nog bli så!
Kan ha varma kläder i bilen
Börjar bli nervös, så himla onödigt!
Helt klart den jackan du trivs bäst i. Så en varm och trevlig mössa till det.Stora frågor! Ska jag ha min fina jacka, som blir lite kall… eller min varma jacka som jag tycker är lite ful
Nu är jag på plats! Lite tidig men har hittat en parkering ganska nära så det känns bra. Åh, herregud. Så busigt det här känns
Sitter kvar i bilen en stund, sen går jag väl fram…
LEVER för såna här uppdateringar
Nu är jag hemma! Det var trevligt, hon var söt och vi sa att vi skulle göra om det igen
Nu är jag hemma! Det var trevligt, hon var söt och vi sa att vi skulle göra om det igen
Härligt! Roligt att läsa.Nu är jag hemma! Det var trevligt, hon var söt och vi sa att vi skulle göra om det igen
En kille på instagram och jag har tänkt bada nån helg framöver, det dröjer nog dock lite då det inte finns öppet vatten eller nån vak ännu.
Så jag skrev det till honom igår, då svarade han och frågade om vi skulle hänga nån dag så vi får väl se.