Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kille på instagram och jag har tänkt bada nån helg framöver, det dröjer nog dock lite då det inte finns öppet vatten eller nån vak ännu.
Så jag skrev det till honom igår, då svarade han och frågade om vi skulle hänga nån dag :D så vi får väl se.

Vi har fortfarande inte badat. Verkar typ omöjligt att få ihop det 😂 nu har jag föreslagit lördag när han slutar 20.00 så vi får väl se om det alls blir av. Annars ger jag upp!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 421
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
10 751
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 668
Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
430
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka