Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och kollegan chittchattar vidare. Tyst ett par dagar och nu är vi igång igen. Oavsett var vi landar känns det som att vi delar med oss av oss själva och trivs i varandras sällskap. Ganska kärva men kärnfulla saker skrivs.

Alltså jag har bara använt den i "haha, jag mår piss" syfte. Typ "tentan jag trodde skulle in ikväll hade visst deadline igår 🙃" eller "killen jag tog hem igår snodde min favoritbok och har nu blockat mig 🙃" så för mig låter ett "hej 🙃" skitmärkligt

Är det bara jag som använder den som "skojigt/flirtande leende"? Kanske måste sluta skicka den till random tindermatchar.... :angel: 😅

Apropå det där med att inte få svar, fast tvärtom...

Den här tomten skrev till mig 2020. Jag avböjde hans inviter.

I söndags fick jag det här 😂

Screenshot_20221227_180508_edit_3352410061059796.webp

Date nr 1(av 3) bestämd till imorgon kväll. Har chattat rätt mycket med honom nu och vi klickar i chatt, frågan är bara om det gör det i verkligheten med. Därför jag egentligen inte gillar att chatta för mycket, är så rädd att bli besviken om det inte klickar IRL.

Intensiteten på messenger blev inte bättre efter dejten, men med hjälp av en swish har vi nu bytt nummer i alla fall! Kanske man skulle våga på att ringa någon dag 😊

Min hjärna behöver behöver distraheras från kollegan, herregud - hur kan en person påverka en så brutalt!?

Jag önskar jag kunde få skicka söta mess och ha lite kul med H nu istället 🥰
Men vem hindrar mig egentligen? Jag kanske ska gå all in och se vad som händer? 🤭

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
292
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV