Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har fortfarande inte badat. Verkar typ omöjligt att få ihop det nu har jag föreslagit lördag när han slutar 20.00 så vi får väl se om det alls blir av. Annars ger jag upp!
Alltså jag har bara använt den i "haha, jag mår piss" syfte. Typ "tentan jag trodde skulle in ikväll hade visst deadline igår " eller "killen jag tog hem igår snodde min favoritbok och har nu blockat mig " så för mig låter ett "hej " skitmärkligt
Lördag som i nyårsafton? Nyårsbad?
Inte alltid helt enkeltApropå det där med att inte få svar, fast tvärtom...
Den här tomten skrev till mig 2020. Jag avböjde hans inviter.
I söndags fick jag det här
Visa bifogad fil 109260
HahahaApropå det där med att inte få svar, fast tvärtom...
Den här tomten skrev till mig 2020. Jag avböjde hans inviter.
I söndags fick jag det här
Visa bifogad fil 109260
Ja varför inte?Visst är det okej att avmatcha någon som inte kan de/dem?
Inte helt seriös, ville bara ha bekräftelseJa varför inte?
Man får ju faktiskt avmatcha av vilken anledning som helst.Visst är det okej att avmatcha någon som inte kan de/dem?
Men alltså - jag är helt med dig!Inte helt seriös, ville bara ha bekräftelse
Jag hade nog aldrig fått en dejt om så små saker gör att man blir avmatchadVisst är det okej att avmatcha någon som inte kan de/dem?
Jag är hellre petig än slösar tid på folk jag inte gillarJag hade nog aldrig fått en dejt om så små saker gör att man blir avmatchad
Jag kan ju känna att det finns andra saker att vara petig medJag är hellre petig än slösar tid på folk jag inte gillar
Är det bara jag som använder den som "skojigt/flirtande leende"? Kanske måste sluta skicka den till random tindermatchar....