Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matchade med en snubbe på Tinder i fredags. Då han hade lite frågor om vad jag sökte och jag försökte förklara (i min profil står det att jag inte erbjuder ensamrätt). När jag frågar vad han söker får jag som svar "någon jag inte får gonorré av" 🙄😑 nä, vem fan vill det liksom?!

Sov över två nätter inom loppet av några dagar hos min "vad vi nu är".
Har även hunnit med och få smått panik över det hela med typ ångest och ifrågasättande över vad jag håller på med. Av mig själv då.

Efter lite rannsakan och bollande med mitt ex (om allt möjligt. Flera olika saker som kom samtidigt den kvällen..) kom jag iaf fram till att det skulle vara skönt att åka bort några dagar och träffa familjen mm.
Bara skriva ett God jul och sen fokusera på annat.
Men blev lite mer skrivande än "God jul" under dagen. Skickades både lite bilder från varandras julaftnar, och lite flirtande sms. (Förutom när min mobil fick för sig o slå på flyglansläget då. Tyckte väl det var lite lugnt en period. :angel:)
Så nu känns det mycket bättre igen. För den här gången. :D

Alltså jag har bara använt den i "haha, jag mår piss" syfte. Typ "tentan jag trodde skulle in ikväll hade visst deadline igår 🙃" eller "killen jag tog hem igår snodde min favoritbok och har nu blockat mig 🙃" så för mig låter ett "hej 🙃" skitmärkligt
Precis! Så använder jag den också!
Möjligtvis att jag skulle kunna skriva ”God morgon 🙃” till en kompis om jag typ vaknade klockan 12. Men bara ”Hej🙃” helt random känns konstigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
290
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV