Håller tummarna! Vad ska ni hitta på?It’s a date!
Be nu för att vädret är på vår sida imorgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna! Vad ska ni hitta på?It’s a date!
Be nu för att vädret är på vår sida imorgon!
Vi ska äta middag på en restaurangHåller tummarna! Vad ska ni hitta på?
Vi ska äta middag på en restaurang
Ja, det är mest resan dit jag tänker på - och hem Men det ska nog gå bra!Då funkar ju vilket väder om helst bara det är trafiksäkert! Det ska väl gå att ordna!
Aldrig sett den som annat än sarkasm, men får nog tolka det som skoj i detta sammanhanget, bådar dock inte gott för framtida kommunikationÄr DET vad den där smileyn betyder?! Jag har aldrig fattat!
Jag trodde det var lite "Oj vad jag är skojig idag" eller "Nu vet jag inte vad jag menar"
Gud, du och jag hade aldrig kunnat dejta Älskar denNär matchningen skriver "Hej" - vadan sarkasmen?
Det känner jag om många här i tråden jag och @cambodia skulle nog dock faktiskt matcha i text intensitet iafGud, du och jag hade aldrig kunnat dejta Älskar den
Haha, härligtDet känner jag om många här i tråden jag och @cambodia skulle nog dock faktiskt matcha i text intensitet iaf
Alltså jag har bara använt den i "haha, jag mår piss" syfte. Typ "tentan jag trodde skulle in ikväll hade visst deadline igår " eller "killen jag tog hem igår snodde min favoritbok och har nu blockat mig " så för mig låter ett "hej " skitmärkligtJag känner fortfarande att jag inte ens vet vad betyder.
Så använder jag den med. Lite sådär som ett sarkastiskt leende.Alltså jag har bara använt den i "haha, jag mår piss" syfte. Typ "tentan jag trodde skulle in ikväll hade visst deadline igår " eller "killen jag tog hem igår snodde min favoritbok och har nu blockat mig " så för mig låter ett "hej " skitmärkligt
Precis! Så använder jag den också!Alltså jag har bara använt den i "haha, jag mår piss" syfte. Typ "tentan jag trodde skulle in ikväll hade visst deadline igår " eller "killen jag tog hem igår snodde min favoritbok och har nu blockat mig " så för mig låter ett "hej " skitmärkligt
Precis så.Alltså jag har bara använt den i "haha, jag mår piss" syfte. Typ "tentan jag trodde skulle in ikväll hade visst deadline igår " eller "killen jag tog hem igår snodde min favoritbok och har nu blockat mig " så för mig låter ett "hej " skitmärkligt
Samma här! Cambodia är en DRÖM när det gäller kommunikationsfrekvensDet känner jag om många här i tråden jag och @cambodia skulle nog dock faktiskt matcha i text intensitet iaf
AwwSamma här! Cambodia är en DRÖM när det gäller kommunikationsfrekvens