Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag inser att jag nog får börja ”stå ut med att ha det bra” (som en klok person en gång sa till mig). Vi fortsätter träffas så ofta vi kan och allt är så enkelt, naturligt och självklart. Vi klickar på alla plan hittills och jag kan inte låta bli att undra hur jag kunnat träffa en person som matchar mig så bra ❤️

Gillar julklapp från The Guy 😁 Passande nog känns det som att det enda jag pratat om de senaste gångerna vi sets varit att jag hatar män 😅

20221223_133543.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 569
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 745
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
474
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka