Här håller jag med dig!
Men svårt om man bor i olika städer…
Kanske! Det beror på hur långt det är tänker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här håller jag med dig!
Men svårt om man bor i olika städer…
Jag träffade mitt ex barn efter ca 3 månader. Då hade vi setts i barnveckorna också, typ lunchat och så när det fanns möjlighet. Han ville jag skulle träffat dem tidigare, han började prata om det efter redan någon vecka men som skilsmässobarn sköt jag på det för barnens skull men även för min egen. Jag tycker det är nog att lära känna en ny person i börjanSå dejten har blivit bättre på att svara men nästa problem är att vi ses så sällan typ varannan helg pga han har barn som jag inte träffat än och är iväg en del med jobbet. Jag är ju van att kunna ses iaf en gång i veckan. Tycker det är riktigt jobbigt att ses så sällan och blir lite som att börja om varje gång man ses.. Blir väl bättre när/om vi börjar umgås när han har barnen också men hur står man ut tills dess? När har ni börjat träffa partnerns barn?
Både som förälder och skilsmässobarn vill jag inte presentera någon för mina barn som jag inte är väldigt säker på mina känslor för. Sen kan ju vad som helst hända förstås, men i grunden ska det vara någon som jag ser mig tillbringa resten av mitt liv med. Annars vill jag inte dra in barnen i relationen.Så dejten har blivit bättre på att svara men nästa problem är att vi ses så sällan typ varannan helg pga han har barn som jag inte träffat än och är iväg en del med jobbet. Jag är ju van att kunna ses iaf en gång i veckan. Tycker det är riktigt jobbigt att ses så sällan och blir lite som att börja om varje gång man ses.. Blir väl bättre när/om vi börjar umgås när han har barnen också men hur står man ut tills dess? När har ni börjat träffa partnerns barn?
Tänkte samma som du. Och mitt barn somnar ibland typ 20:30 - 21:00 och då orkar i alla fall inte jag umgås med någon, knappt mig självNi som umgåtts när barnen sover, bor de I lägenhet? Det är inte risk att barnen vaknar? Tänker att det kan bli lite konstigt då..
Tänker att det är lättare i hus men killens lägenhet är inte jättestor. Vi bor också i olika städer så tex lunch funkar inte men skulle såklart kunna ses när barnen sover. Han har dock inte föreslagit det..
Jag skulle inte ta in nån när barnen sover. Rätt som det är vaknar de ju till.
Min träffade barnen 3-4 månader efter att vi började dejta, men han presenterades då inte som pojkvän utan som god vän bara.
Jag är också ärlig mot mina barn. Och ja, vi sa efter ett tag att vi var kära i varandra. Jag tycker att det beror på hur små barnen är, och vad ens mål med relationen är. Mina var rätt små när vi träffades (yngsta 4) och det var jättebra att hålla det enkelt. Vi träffades och fikade liksom.Mina vaknar i princip aldrig efter att de somnat. Händer nog inte ens en gång om året. Å andra sidan somnar de vid 22 så då vill jag ju själv gå och lägga mig strax efter det.
Tjejen jag berättade om i ett tidigare inlägg ville också att vi skulle säga att vi var kompisar, men det var inget alternativ för mig. För det första är det ju inte sant och för mig är det jätteviktigt att vara ärlig mot mina barn. Jag vill att de ska kunna lita på att det jag säger är sant, och jag vill kunna svara öppet och ärligt på deras frågor och funderingar. För det andra skulle mina barn direkt se igenom det. Vad är det för skumma vibes mellan mamma och den här ”vännen” liksom…
Hur har ni gjort sen, berättat att ni är kära och tillsammans eller har ni inte tagit upp ämnet igen?
Jag förstår! Håller med om att det beror på barnens ålder. Mina är ju äldre.Jag är också ärlig mot mina barn. Och ja, vi sa efter ett tag att vi var kära i varandra. Jag tycker att det beror på hur små barnen är, och vad ens mål med relationen är. Mina var rätt små när vi träffades (yngsta 4) och det var jättebra att hålla det enkelt. Vi träffades och fikade liksom.
Här var det aldrig fråga om att vi kanske skulle flytta ihop eller så. Utan bara umgås.
Visa bifogad fil 108471
Det går rätt bra här, idag körde vi hit hans dator så jag tror han bor här nu
Blir inget mer med min dejt. Jag la till honom på instagram och såg en del där som inte kändes bra. Tog upp det med honom, varpå han blev sur och inte ville ses mer. Känns jättetråkigt såklart men var inte så sugen på en karl som följer MASSOR med porrmodeller på instagram
Nä, människosynen kommer fram på ett sätt eller annat.Blir inget mer med min dejt. Jag la till honom på instagram och såg en del där som inte kändes bra. Tog upp det med honom, varpå han blev sur och inte ville ses mer. Känns jättetråkigt såklart men var inte så sugen på en karl som följer MASSOR med porrmodeller på instagram
Bra gjort. Hade gjort detsamma.Blir inget mer med min dejt. Jag la till honom på instagram och såg en del där som inte kändes bra. Tog upp det med honom, varpå han blev sur och inte ville ses mer. Känns jättetråkigt såklart men var inte så sugen på en karl som följer MASSOR med porrmodeller på instagram
Bra gjort. Bättre upptäcka sånt i ett tidigt skede.Blir inget mer med min dejt. Jag la till honom på instagram och såg en del där som inte kändes bra. Tog upp det med honom, varpå han blev sur och inte ville ses mer. Känns jättetråkigt såklart men var inte så sugen på en karl som följer MASSOR med porrmodeller på instagram
Usch har sån ångest över att jag sa något angående de där kontona Vet innerst inne att jag gjorde rätt eftersom där var mycket andra varningsflaggor också men känns ändå himla tråkigt. Är verkligen en jättetrevlig och skitsnygg kille - men tror vi är alldeles för olika.