Om jag hade hamnat i en sådan här situation så hade jag mycket mer sannolikt varit din dejt än du. Det hade berott på att det hade känts onödigt att lägga alltför mycket tid på en person jag inte ens hunnit träffa i verkligheten. Kanske klickar vi inte alls IRL och då känns det bortkastat. Om jag försöker begränsa chattiden per dag och den jag skriver till hela tiden svarar snabbt så är min enda chans att göra det att själv ta väldigt långa pauser.Precis så!
Vi försöker ju lära känna varann så det kan ju vara bra att ha en konversation då som löper på lite smidigare. Har man valt att vara med på tex Tinder så borde man väl vara beredd på att det är så det funkar? Vi har också gått över till fb Messenger så det är också smidigare på så sätt.
Ska man säga något? Eller låta det bero?
Om du hade tagit upp frågan så hade det varit svårt för mig att inte tänka på det som gnälligt och att ditt engagemang är besvärligt högt på ett sådant tidigt stadium. Hade hellre velat att du hjälpte mig att hålla tempot nere i konversationen och avvakta den faktiska dejten.
Sen är så klart jag jag och inte din dejt.