Nu tänker jag joina med lite dejting i tråden också (och inte bara outa mina stalking-skills, men för att återkoppla till den tidigare diskussionen: det var inte svårt att kolla upp dennes sociala medier i förväg pga namn, stad och väldigt avlägsen gemensam bekant. Jag tänker dock att jag besparar han den infon till en eventuell framtid).
Har träffat en kille två gånger, känns trevlig av det jag upplevt på promenad och fikadejt (men det är ju ibland svårt att bli allt för djupgående på så kort tid, men magkänslan är att det inte är nån hemsk person jag tindrat fram). Inget fysiskt mer än kramar (men jag är heller ingen förespråkare för att hångla offentligt på 2a dejten, samtidigt som jag kan tycka att det är bra att testa ganska tidigt). Jag träffas gärna igen för att umgås mer och planen är att boka in nåt inom den närmaste veckan beroende på jobb/livet. Nu vet jag inte om jag mest letar fel pga inte dejtat på drygt ett år, men förutom att jag tycker det verkar vara en trevlig person både på insidan och utsidan så kanske jag borde känna mer inför en tredje träff? (Jag inbillar mig att han gör det, men det kan lika gärna bero på att jag ibland lider av en ganska stark hybris).
Aja, jag är hur som helst glad att jag kommit igång att dejta lite igen, samtidigt som en del av mig är obekväm med att ha tagit ett litet kliv ur den bekväma singelbubblan för jag gillar mitt liv som det är också! Mest är jag nog lite ovan med allt, och lite rädd att såra någon OM jag inser att det inte blir mer än kompiskänslor från min sida, men det kan ju lika gärna vara samma från hans sida. Eller tänkte jag så här för att jag kanske själv är rädd att han kommer ledsna på mig och har ställt in mig på det redan istället för att bara flyta med? Men det är ju något man får vara beredd på i dejtvärlden också, att det kan bli både bajs och najs. Nu ska jag sluta svamla, förstår att det är svårt att svara något konkret på detta, behövde nog mest skriva av mig lite