Skulle ju kunna ha varit det kvinnliga könsorganet. Eller en utlösning. Eller vad vet jag, jag är torkat vaniljpulver på burk, typ.Frukten av passion = bäbis? Svårt på egen hand dock
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle ju kunna ha varit det kvinnliga könsorganet. Eller en utlösning. Eller vad vet jag, jag är torkat vaniljpulver på burk, typ.Frukten av passion = bäbis? Svårt på egen hand dock
Ojoj. Troligen lunchdejt imorgon
Idag? Hur var det?Det blev efter jobbet istället
Idag? Hur var det?
Härligt!!Japp! Det gick fint
Patiens
Det kunde jag inte heller, därav felaktig autocorrectMisstänkte det men jag kunde inte stava till det så frågade bara
Gör inte det.Kommer fan inte över det. Funderar på att höra av mig men vet att jag inte borde.
Jag stämmer in i gör-det-inte-körenKommer fan inte över det. Funderar på att höra av mig men vet att jag inte borde.
Jag är också i gör det inte-facket. Du verkar som en extra bra person, men vem som helst förtjänar att det inte dyker upp röda flaggor som man inte ens får diskutera utan att bestraffas med total shut down.Kommer fan inte över det. Funderar på att höra av mig men vet att jag inte borde.
Stämmer in med dom andra, gör inte det. Du förtjänar någon som är vuxen och vettigKommer fan inte över det. Funderar på att höra av mig men vet att jag inte borde.
Är DET vad den där smileyn betyder?! Jag har aldrig fattat!När matchningen skriver "Hej" - vadan sarkasmen?