Dejtingtråden 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har börjat tindra igen. Utan större framgång såhär långt, tyvärr. Många är trevliga att skriva med men så blir det liksom inte så mycket mer. Jag är också väldigt avvaktande fortfarande efter att jag åkte på en tinderdejt förra vintern. Belastar inte er med detaljer men det blev en fruktansvärd upplevelse och det dröjde tills nu, dvs nästan ett år, innan jag kände mig redo att ens kolla på killar igen. Jag är fortfarande rädd innerst inne och har sannolikt mycket kvar att bearbeta innan jag vågar vara ensam med någon tex. Hoppas det vänder snart.

Kommer fan inte över det. Funderar på att höra av mig men vet att jag inte borde.
Jag är också i gör det inte-facket. Du verkar som en extra bra person, men vem som helst förtjänar att det inte dyker upp röda flaggor som man inte ens får diskutera utan att bestraffas med total shut down.

(Jag inspireras av ditt dejtande och använder det som pepp för mig själv att så småningom komma igång efter skilsmässan. Som utomstående med det perspektivet vill jag lyfta vinkeln att det ibland är mycket värt bara att märka att det faktiskt existerar potentiellt lämpliga partners. Få bekräftat att det går att bli attraherad/intresserad. Sen kan man behöva konstatera att just den här inte stämde på alla punkter, men det pekar på reellt hopp för framtiden.)

Vi hankar oss fram, min dejt och jag 😅
Hon skickade en fin bild på sig själv här om kvällen (det kanske jag skrev, hursomhelst). Det blir minst ett mess om dagen!

Imorgon har vi bestämt dejt, tror jag. Jag tycker allt känns väldigt löst för vi har lixom inte bekräftat varken tid eller plats 😂 Jag har liite svårt för denna vaga planering, men säger hon inget under dagen ska jag fråga ikväll.

I min parallella verklighet så har jag pratat med söta kollegan som sa så fina saker 🥹
Och några jobbiga som fick mitt hjärta att gå sönder lite för hennes skull 💔 Nu ska hon resa bort igen.

Hon fyllde år igår och fick såklart en present, hon blev så glad men öppnade inte (hon fick den dagen innan). Hoppas hon gillade den 🤭

464A70FD-263F-4A6B-8E1D-4623047851B0.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar...
Svar
8
· Visningar
290
Senast: tgd
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 575
Senast: gullviva
·
Hemmet Vi har plattor på tomten som dels sjunkit vid trappen och dels lagts utan markduk under så mängden ogräs mellan plattorna är rätt enorm...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: gul_zebra
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 855
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV