Skulle tex aldrig bli tillsammans eller dejta någon som jag hoppas ska ändra på sig.
Nä det är ju ingen poäng i det. Vill man ändra på nån är den ju inte god nog i grundutförandet, det finns fler människor på jorden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle tex aldrig bli tillsammans eller dejta någon som jag hoppas ska ändra på sig.
Dagens dejt. Som ju inte ens var en dejt utan ett spontant infall. Åkte till den där som jag berättade om tidigare. Kanske dumt att åka till någon när det enda man har är ett förnamn och adress? Kom på det sen att det kanske inte är jättesmart. Han kanske skulle vara en mördare eller vad som helst
Vi skulle iaf äta. Grejen var att när jag kom dit då hade han visst redan ätit. Men varför skriva då att han ska fixa middag
Jag fick en läsk (dricker aldrig läsk annars). Och sen pratade vi i flera timmar och sen blev han visst jättetrött. Kanske var ett subtilt sätt att säga till mig att nu får jag dra därifrån. Ganska speciell människa och samtidigt extremt vanlig
Jag har precis ätit allt möjligt från kylskåpet. Skönt att sitta hemma själv och lyssna på BRA musik
Dagens dejt. Som ju inte ens var en dejt utan ett spontant infall. Åkte till den där som jag berättade om tidigare. Kanske dumt att åka till någon när det enda man har är ett förnamn och adress? Kom på det sen att det kanske inte är jättesmart. Han kanske skulle vara en mördare eller vad som helst
Vi skulle iaf äta. Grejen var att när jag kom dit då hade han visst redan ätit. Men varför skriva då att han ska fixa middag
Jag fick en läsk (dricker aldrig läsk annars). Och sen pratade vi i flera timmar och sen blev han visst jättetrött. Kanske var ett subtilt sätt att säga till mig att nu får jag dra därifrån. Ganska speciell människa och samtidigt extremt vanlig
Jag har precis ätit allt möjligt från kylskåpet. Skönt att sitta hemma själv och lyssna på BRA musik
@the_connemara och @strawberrysylt
Ja det var ju han som föreslog det så jag tänkte amen perfekt. Hjälpte inte mot hungern heller att ett av samtalen råkade handla om mat
Ja nej nåt mer än så här blir det inte. Men jag vågar inte säga aldrig för helt plötsligt får jag något dumt infall och ändrar mig. Den dagen jag får ett extra sug för LÄSK
@the_connemara och @strawberrysylt
Ja det var ju han som föreslog det så jag tänkte amen perfekt. Hjälpte inte mot hungern heller att ett av samtalen råkade handla om mat
Ja nej nåt mer än så här blir det inte. Men jag vågar inte säga aldrig för helt plötsligt får jag något dumt infall och ändrar mig. Den dagen jag får ett extra sug för LÄSK
Jag frågade om det men då sa han bara att han redan ätit och då blev jag bara så paff så fick inte fram något bra svar på detMen sa du inget?
Har någon sagt att det ska fixa käk till mig får den göra det, om den lagar eller köper skiter jag i, jag ska ha mat
Jag frågade om det men då sa han bara att han redan ätit och då blev jag bara så paff så fick inte fram något bra svar på det
Men jisses vilken dejt …Dagens dejt. Som ju inte ens var en dejt utan ett spontant infall. Åkte till den där som jag berättade om tidigare. Kanske dumt att åka till någon när det enda man har är ett förnamn och adress? Kom på det sen att det kanske inte är jättesmart. Han kanske skulle vara en mördare eller vad som helst
Om en vecka ungefär återkommer med rapport! Vad är det för middagsdejt du har på gång?
Jag frågade om det men då sa han bara att han redan ätit och då blev jag bara så paff så fick inte fram något bra svar på det
Jag tänker att det är stor skillnad på trassel och trassel. Typ just nu är det väldigt mycket på jobbet, kan vi ta det lite easy just nu är ju övergående. Liksom att ”lite trassel” i form av att någon behöver bryta en annan relation först också förhoppningsvis är övergående. Eller överhuvudtaget, om trasslet låg många år bakåt i tiden kan personen givetvis ha ändrat sig, jag har ändrat mig på tio år, liksom.Både ja och nej, skulle jag säga. Jag tycker jag ändrats en hel del över tid, det är väl det som är utveckling? Men mina grundegenskaper har jag såklart kvar. Trassel i livet kan absolut vara periodvis. Däremot brukar man kunna prioritera om man tycker nåt är tillräckligt intressant. Jag utgår dock alltid från att andra, speciellt karlar, är lite what you see is what you get och förväntar mig inga stora förändringar. Take it or leave it. Då slipper man så stora besvikelser. Ex är ex av en orsak.
Om en vecka ungefär återkommer med rapport! Vad är det för middagsdejt du har på gång?
Jag vet, vi var på tok för olika. Men det fanns något litet fint också även om jag inte förstår ens nu hur vi skulle få det att fungera. Så mycket att ta in och ändra livsstil.@Lillefrun Som jag minns dina beskrivningar av ditt ex lät det ju inte bara som trassel, utan att vissa egenskaper hos honom gjorde att du önskade mer ur er relation. Det tror jag inte har förändrats, människor brukar fortsätta vara ungefär som de är.
Jag tänker att det är stor skillnad på trassel och trassel. Typ just nu är det väldigt mycket på jobbet, kan vi ta det lite easy just nu är ju övergående. Liksom att ”lite trassel” i form av att någon behöver bryta en annan relation först också förhoppningsvis är övergående. Eller överhuvudtaget, om trasslet låg många år bakåt i tiden kan personen givetvis ha ändrat sig, jag har ändrat mig på tio år, liksom.
Men en person som var så trasslig att han fick göra slut i typ januari lär inte ha ändrat sig till april.