...bisexualitet existerar?Fast såg också några som beskrev vilken typ av män de sökte i sin text. Så de söker ju män?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...bisexualitet existerar?Fast såg också några som beskrev vilken typ av män de sökte i sin text. Så de söker ju män?
Fast vissa profiler signalerar verkligen hetero. Typ "jag har pussat många grodor, nu vill jag hitta min prins", "jag söker en man som..." Eller "jag är 176 cm, du är längre"....bisexualitet existerar?
Så är det verkligen!Fast vissa profiler signalerar verkligen hetero. Typ "jag har pussat många grodor, nu vill jag hitta min prins", "jag söker en man som..." Eller "jag är 176 cm, du är längre".
Jag råkade fylla i fel när jag reggade, trodde att frågan löd vad jag identifierade mig själv som och inte vad jag sökte.. Tyckte att det var jättekonstigt att jag bara fick upp motsatsen till det jag sökte Har dessutom för mig att jag gick in och kollade inställningarna och såg ändå inte missen.. Kanske är fler lika tankspridda/slarviga när de reggar sigFast vissa profiler signalerar verkligen hetero. Typ "jag har pussat många grodor, nu vill jag hitta min prins", "jag söker en man som..." Eller "jag är 176 cm, du är längre".
Jag vet inte. Jag tycker det är lite konstigt.Så är det verkligen!
Jag har dock alltid tänkt att de är lite bicurious. Eller letar efter kompisar.
Så kanske det är!Jag råkade fylla i fel när jag reggade, trodde att frågan löd vad jag identifierade mig själv som och inte vad jag sökte.. Tyckte att det var jättekonstigt att jag bara fick upp motsatsen till det jag sökte Har dessutom för mig att jag gick in och kollade inställningarna och såg ändå inte missen.. Kanske är fler lika tankspridda/slarviga när de reggar sig
Och hela det forumet känns stundtals väldigt rörigt som när jag har hemliga beundrare (?) som är kvinnor. Tänker att nästa gång jag ser det så får jag väl beundra tillbakaFast vissa profiler signalerar verkligen hetero. Typ "jag har pussat många grodor, nu vill jag hitta min prins", "jag söker en man som..." Eller "jag är 176 cm, du är längre".
Sen är det ju rätt vanligt med par som letar efter en ”tredje” som reggar sig på kvinnans konto.. det har jag sett i alla fall som är biOch hela det forumet känns stundtals väldigt rörigt som när jag har hemliga beundrare (?) som är kvinnor. Tänker att nästa gång jag ser det så får jag väl beundra tillbaka
Åh, så spännande! Ja, det får du göra!
Det är med en jag pratat med sen i slutet på januari nu tror jag det är, jises! Fast det har inte varit så intensivt (alltså det är samma person jag skrivit om tidigare nu).
Fast, alltså, jag är tveksam. Men jag vet inte riktigt om jag tvekar pga honom som person eller för att det isf blir typ första personen jag träffar nära (vi har tagit två promenad p
Svårt det här. Jag måste ju våga mer eller hur?
Det är en person som växer hela tiden. Vi har bara setts ett fåtal gånger men skriver mycket till varandra och pratar en del. Men det känns konstigt allting. Han är liksom lite för bra för mig.
Vi är så galet lika varandra på flera sätt. När jag tror, tänker ja nu när jag berättar det här eller öppnar mig om något så en normal människa backar väl men han gör inte det. Tvärtom. Det fascinerar mig.
Jag vågar ju inte hoppas på nånting men kan ändå inte låta bli att göra det iaf. Grejen är den att jag lär väl skrämma iväg honom också tillslut eller få panik eller göra något annat dumt.
En gång är ingen gångJag tror att jag är kär i en av mina bästa vänner (man). Vi har alltid haft bra kontakt och pratar/hörs typ varje dag. Vi låg en gång och det är det sämsta sexet jag haft i mitt liv och jag har inte varit intresserad av att ta revansch. Så såg jag en reel på instagram från någon relationsexpert som sa att man skulle välja den som var mest delaktig i ens liv, den som oftast frågade hur man mår, den som checkar in. Och det är ju M! Och där började mina tankar snurra rejält och har gjort i ett par veckor nu.
Saken blev inte bättre av att han var ute och festade härom natten och skickade så söta snappar om hur underbar jag är. Hm.
Jag tror att jag är kär i en av mina bästa vänner (man). Vi har alltid haft bra kontakt och pratar/hörs typ varje dag. Vi låg en gång och det är det sämsta sexet jag haft i mitt liv och jag har inte varit intresserad av att ta revansch. Så såg jag en reel på instagram från någon relationsexpert som sa att man skulle välja den som var mest delaktig i ens liv, den som oftast frågade hur man mår, den som checkar in. Och det är ju M! Och där började mina tankar snurra rejält och har gjort i ett par veckor nu.
Saken blev inte bättre av att han var ute och festade härom natten och skickade så söta snappar om hur underbar jag är. Hm.
Så såg jag en reel på instagram från någon relationsexpert som sa att man skulle välja den som var mest delaktig i ens liv, den som oftast frågade hur man mår, den som checkar in.