Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en överjävlig 15 timmarsdag på jobbet igår kom jag hem och fick ett telefonsamtal från min telefonkompis. Trots att jag var gråtfärdigt trött och hade behövt sova, så var det så skönt att bara surra med någon i 1,5 timme så jag kunde varva ner tillräckligt mkt för att somna öht. Jag börjar tro att han inte är sambo längre, men oavsett vad så är han väldigt trevlig att ha i mitt liv även om det är på distans. Vi jobbar med delvis samma saker och det är rätt skönt att nån har förståelse för ens kräkiga arbetssituation dagar som dessa... <3

Fast vissa profiler signalerar verkligen hetero. Typ "jag har pussat många grodor, nu vill jag hitta min prins", "jag söker en man som..." Eller "jag är 176 cm, du är längre".
Jag råkade fylla i fel när jag reggade, trodde att frågan löd vad jag identifierade mig själv som och inte vad jag sökte.. Tyckte att det var jättekonstigt att jag bara fick upp motsatsen till det jag sökte :rofl: Har dessutom för mig att jag gick in och kollade inställningarna och såg ändå inte missen.. Kanske är fler lika tankspridda/slarviga när de reggar sig :laugh:

Jag råkade fylla i fel när jag reggade, trodde att frågan löd vad jag identifierade mig själv som och inte vad jag sökte.. Tyckte att det var jättekonstigt att jag bara fick upp motsatsen till det jag sökte :rofl: Har dessutom för mig att jag gick in och kollade inställningarna och såg ändå inte missen.. Kanske är fler lika tankspridda/slarviga när de reggar sig :laugh:
Så kanske det är!

Fast vissa profiler signalerar verkligen hetero. Typ "jag har pussat många grodor, nu vill jag hitta min prins", "jag söker en man som..." Eller "jag är 176 cm, du är längre".
Och hela det forumet känns stundtals väldigt rörigt som när jag har hemliga beundrare (?) som är kvinnor. Tänker att nästa gång jag ser det så får jag väl beundra tillbaka 😬

Träffade mitt ”Wow” i helgen men kan inte påstå att jag känner så mycket längre. Vi hörs inte lika ofta och det påverkar definitivt mitt intresse. Det var trevligt men inte så mycket mer. Dock har jag känt mig ganska känslomässigt avtrubbad på sistone, så är inte redo att avsluta riktigt ännu. Kanske är det bara mitt mående som tillfälligt är problemet.

I morse hände det dessutom en sak som gjorde mig rädd där och då, men nu efteråt kan jag inte känna någonting. Verkligen ingenting och jag bagatelliserar hela händelsen eftersom jag är oskadd. Jag minns knappt vad som skedde.

Däremot har jag börjat känna mig otrygg i mitt hem igen och speciellt det här med låset på dörren är en jobbig fråga. Jag kan inte låta bli att känna på låset och jag känner ett extremt obehag när jag hör någon i trappan. Tack och lov flyttar jag i höst, så kommer få någon form av ”nystart” med boendet i alla fall.

Att blocka människor är, och det förstod jag definitivt idag, inget alternativ då det inte skulle hjälpa mig något alls. Jag vet inte vad som hjälper och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till. Kan inte låta bli att undra vad det är för fel på mig både känslomässigt och vad det är för män jag lyckas träffa. 😟

Åh, så spännande! Ja, det får du göra!

Det är med en jag pratat med sen i slutet på januari nu tror jag det är, jises! Fast det har inte varit så intensivt (alltså det är samma person jag skrivit om tidigare nu).
Fast, alltså, jag är tveksam. Men jag vet inte riktigt om jag tvekar pga honom som person eller för att det isf blir typ första personen jag träffar nära (vi har tagit två promenad p

Klickade fel, och var sen för seg i redigerandet...

Vi hade väldigt väldigt trevligt och kom i säng alldeles för sent. Dock varsin sådan, meh! Jag lyckas inte riktigt dra igång ett bra samtal om var vi egentligen står, så jag tänkte starta det via text när han kommer hem från resa. Gillar honom verkligen, ju

Svårt det här. Jag måste ju våga mer eller hur?
Det är en person som växer hela tiden. Vi har bara setts ett fåtal gånger men skriver mycket till varandra och pratar en del. Men det känns konstigt allting. Han är liksom lite för bra för mig.
Vi är så galet lika varandra på flera sätt. När jag tror, tänker ja nu när jag berättar det här eller öppnar mig om något så en normal människa backar väl men han gör inte det. Tvärtom. Det fascinerar mig.
Jag vågar ju inte hoppas på nånting men kan ändå inte låta bli att göra det iaf. Grejen är den att jag lär väl skrämma iväg honom också tillslut eller få panik eller göra något annat dumt.

Svårt det här. Jag måste ju våga mer eller hur?
Det är en person som växer hela tiden. Vi har bara setts ett fåtal gånger men skriver mycket till varandra och pratar en del. Men det känns konstigt allting. Han är liksom lite för bra för mig.
Vi är så galet lika varandra på flera sätt. När jag tror, tänker ja nu när jag berättar det här eller öppnar mig om något så en normal människa backar väl men han gör inte det. Tvärtom. Det fascinerar mig.
Jag vågar ju inte hoppas på nånting men kan ändå inte låta bli att göra det iaf. Grejen är den att jag lär väl skrämma iväg honom också tillslut eller få panik eller göra något annat dumt.

För mig, som inte kan vara 100 % ärlig, så tog jag det snacket direkt efter att vi sets andra gången. Till slut börjar man kunna lita på att personen inte backar. Jättekonstigt!

Jag tror att jag är kär i en av mina bästa vänner (man). Vi har alltid haft bra kontakt och pratar/hörs typ varje dag. Vi låg en gång och det är det sämsta sexet jag haft i mitt liv och jag har inte varit intresserad av att ta revansch. Så såg jag en reel på instagram från någon relationsexpert som sa att man skulle välja den som var mest delaktig i ens liv, den som oftast frågade hur man mår, den som checkar in. Och det är ju M! Och där började mina tankar snurra rejält och har gjort i ett par veckor nu.

Saken blev inte bättre av att han var ute och festade härom natten och skickade så söta snappar om hur underbar jag är. Hm. 🙈

Jag tror att jag är kär i en av mina bästa vänner (man). Vi har alltid haft bra kontakt och pratar/hörs typ varje dag. Vi låg en gång och det är det sämsta sexet jag haft i mitt liv och jag har inte varit intresserad av att ta revansch. Så såg jag en reel på instagram från någon relationsexpert som sa att man skulle välja den som var mest delaktig i ens liv, den som oftast frågade hur man mår, den som checkar in. Och det är ju M! Och där började mina tankar snurra rejält och har gjort i ett par veckor nu.

Saken blev inte bättre av att han var ute och festade härom natten och skickade så söta snappar om hur underbar jag är. Hm. 🙈
En gång är ingen gång :p

Håller med experten 👍 kan vara helt klart värt att bygga vidare på oavsett

Är du attraherad av honom?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att "flytta hemifrån" och funderar på hur jag ska tänka med placering av TVn. Dvs vilken höjd man vill ha den. Min nya...
Svar
14
· Visningar
568
Senast: pepp
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 439
Senast: Palermo
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 905

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka