Ja det här med fjärilar i magen är faktiskt sjukt jobbigt! Och ganska ovant. Jag brukar inte reagera riktigt så här utan vara betydligt mer chill. Lite mer jaha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle er vänskapsrelation överleva att du visar intresse, om han inte känner samma sak?Jo, annars hade jag ju inte legat med honom första gången. Han ser bra ut och är attraktiv. Men jag har nog mer placerat honom i ett kompisfack än bejakat min attraktion. Vi har känt varandra i 16 år så jag tänker att om det skulle hänt något så skulle det väl hänt för länge sen.
Fast jag har iofs varit upptagen och sen flyttade jag ju ut från Göteborg. Han bor kvar där.
Ja samma här. Samtidigt är det en känsla jag uppskattar. Lite härligt att få vara sådär riktigt tonårsförälskad, men med en gnutta mer sans i bagaget kanskeJa det här med fjärilar i magen är faktiskt sjukt jobbigt! Och ganska ovant. Jag brukar inte reagera riktigt så här utan vara betydligt mer chill. Lite mer jaha.
Jag och min sambo pratade i de termerna tidigt. Vi hade haft sex, men knappt mer.Det här låter så påfluget och lite märkligt. Alltså allting. Speciellt med någon man är så ny med och inte alls vet så mycket om. Att lära känna en människa tar sin tid. Men jag tänker att jag har kanske 5 år på mig och sen är jag helt enkelt för gammal. Så det är verkligen nu eller aldrig. 5 år går fortare än vad man tänker sig att det gör. Puff!
Ja, men det tror jag nog att vår relation hade överlevt. Faktiskt. Vi har en bra kommunikation och eftersom vi inte haft en kärleksrelation har ju ingenting behövts skyddas, så vi har alltid varit superärliga mot varandra, ältat kärlekar med varandra, studier, jobb, etc. Jag har liksom inget att förlora med honom så man kan liksom vara låg och trist.Skulle er vänskapsrelation överleva att du visar intresse, om han inte känner samma sak?
Det hade nog varit avgörande för mig, om jag riskerar att förlora vännen om känslorna inte är besvarade. Eller om det är värt chansningen.
Det låter ju som en himla bra grund att bygga ett förhållande på, om det skulle gå åt det hållet.Ja, men det tror jag nog att vår relation hade överlevt. Faktiskt. Vi har en bra kommunikation och eftersom vi inte haft en kärleksrelation har ju ingenting behövts skyddas, så vi har alltid varit superärliga mot varandra, ältat kärlekar med varandra, studier, jobb, etc. Jag har liksom inget att förlora med honom så man kan liksom vara låg och trist.
Träffade ju en kille från jobbet för typ 5 månader sen, sågs bara en gång utanför jobbet, jag var pruttfull
Sen flyttade han till Stockholm.
Nu är han visst i stan och vi ska troligen ses ikväll! Jag behöver krasst få ligga
Man ska inte underskatta soffan. Den sviker aldrig och man slipper att det blir stelt efteråt.Älskar hur fort jag vänder, var astaggad när jag var på promenad. Kom hem och dog i soffan
Men han stannar till onsdag, så vi hinner ses!
Man ska inte underskatta soffan. Den sviker aldrig och man slipper att det blir stelt efteråt.
Det är man värd ibland.Sant stelt hade det nog inte blivit. Men behöver nog en kväll för mig själv, var socialt hela dagen/kvällen igår och så halva dagen idag...
Det är man värd ibland.
Om det är en kille som inte ens tjatar, så är han absolut värd att vänta på.
Hur länge har du känt honom?Grejen är den att jag tycker verkligen om denna person. Han är driven, rolig, mycket omtänksam, smart, har ett bra jobb och verkar ha gott ställt. Aldrig tidigare känt mig så trygg med någon så fort som jag är med honom. Vi har liknande intressen osv osv.
Men ändå känner jag mig gråtfärdig. För även fast han är så fantastiskt.
Skäms för att skriva detta men han är inte så snygg. Inte alls så som jag vill att min partner ska se ut. Och jag skäms för att jag är så ytlig. Trodde inte att jag var det.
Jag vet inte hur jag ska göra. Vill ha honom i mitt liv. Och samtidigt vill jag ha någon som jag inte kan slita blicken ifrån.
Några månader bara men känns som vi känt varandra i flera år nästan. Pratar och skriver till varandra varje dag. Han förgyller mina dagar.Hur länge har du känt honom?
Ok.. jag tänker att ni inte känt varandra så länge. Och ju mer en lär känna en person desto mer attraktiv kan den bli.Några månader bara men känns som vi känner varandra i flera år nästan. Pratar och skriver till varandra varje dag. Han förgyller mina dagar.
Jag hoppas du har rättOk.. jag tänker att ni inte känt varandra så länge. Och ju mer en lär känna en person desto mer attraktiv kan den bli.