Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tänkt mycket på honom nu under helgen. Kommer inte fram till mycket. Men vill fortsätta för han får mig att må så bra. Nej jag är inte attraherad av honom så direkt men han har en stark dragningskraft som jag inte riktigt förstår själv eller kan förklaraVet inte alls hur jag ska göra. Får hålla det öppet.
Är ingen bra på att ta komplimanger. Vad svarar man någon som skriver att den aldrig mött någon med så vackra ögon innan och bara öser på med komplimanger. Jag blir så generad
Det är man värd ibland.
Om det är en kille som inte ens tjatar, så är han absolut värd att vänta på.
Fast vi har ju setts lite. Känns som att han faktiskt menar det och inte bara försöker plocka poäng. Jag vet inteJag svarar ingenting på sådant. Avskyr utseendemässiga komplimanger i den kalibern av nån jag inte har desto mer kontakt med. Jag vet inte om jag skulle säga att jag blir generad, mer att jag skäms å deras vägnar för det är så platt sak att säga
Fan också. Jag ställde till sist en rak fråga och fick svar efter att jag gått runt och känt mig spyfärdig några timmar. Han tycker väldigt mycket om att umgås med mig, men vill inte ha nån relation just nu utan vill vara vänner. Och han hoppas att jag inte känner mig lurad.
Lurad vet jag inte, men jag är väldigt ledsen och besviken. Vi har haft väldigt, väldigt intensiv kontakt och vid det här laget har jag hunnit kära ner mig i honom en hel del. Jag vet inte heller riktigt vad jag ska svara honom. Ryggmärgsreflexen var att säga "NEJDÅ, klart jag inte känner mig lurad, visst ska vi vara vänner, inga problem!" Inte vara till besvär eller vara jobbig, medan jag i själva verket gråter under en filt. Vill inte vara besvärlig osv. Och så var jag fullt upptagen med att slå mig själv i skallen, mentalt alltså, över att jag haft förhoppningar.
Iallafall tänker jag klappa mig själv på axeln över att jag vågade peka på elefanten i rummet. Plus att jag har vågat säga hur jag kände. Sen fick det inte det utfall jag hoppats på, menmen.
Du ska verkligen klappa dig själv på axeln!! Och även om det känns hemskt nu så är det iaf positivt att du inte ger mer tid/energi till någon som inte har samma intentioner som du.
Om du vill vara vänner är såklart helt upp till dig, ge dig själv den rätten! Jag har känt som du beskriver och nekade till fortsatt kontakt, jag tror i efterhand att det var rätt beslut för att så fort som möjligt komma över personen.
Ja, det känns faktiskt väldigt bra att ha pekat på elefanten i rummet och fått bekräftat att den finns där. Jag håller på och funderar på vad jag verkligen vill och vad som jag mår bäst av. Ska träffa kompisar vid lunch och få en kram och ventilera.Du ska verkligen klappa dig själv på axeln!! Och även om det känns hemskt nu så är det iaf positivt att du inte ger mer tid/energi till någon som inte har samma intentioner som du.
Om du vill vara vänner är såklart helt upp till dig, ge dig själv den rätten! Jag har känt som du beskriver och nekade till fortsatt kontakt, jag tror i efterhand att det var rätt beslut för att så fort som möjligt komma över personen.
Tack! I mitt förra förhållande körde jag nämligen över stackars magkänslan. Jag litade på vad den mannen sa och ignorerade att magkänslan vrålade åt mig att hans beteende visade något annat.Och PS @lingonben det är VERKLIGEN värdefullt att ha en bra magkänsla, vad fint att du fick se att du kan lita på dig själv.
Magkänslan är superviktig. Det är som hjärnan och känslan i ett. Det man inte riktigt kan förklara eller ens förstå alla gånger men som ändå finns där och talar om något.Tack! I mitt förra förhållande körde jag nämligen över stackars magkänslan. Jag litade på vad den mannen sa och ignorerade att magkänslan vrålade åt mig att hans beteende visade något annat.
Ja, det känns faktiskt väldigt bra att ha pekat på elefanten i rummet och fått bekräftat att den finns där. Jag håller på och funderar på vad jag verkligen vill och vad som jag mår bäst av. Ska träffa kompisar vid lunch och få en kram och ventilera.
En bra sak jag tar med mig är att jag faktiskt kan bli attraherad av folk igen. Jag har liksom gått i flera år och tyckt att det inte finns nån som är intressant alls. Men det fanns det ju. Fan också att han inte är det tillbaka