Jag tror att jag är kär i en av mina bästa vänner (man). Vi har alltid haft bra kontakt och pratar/hörs typ varje dag. Vi låg en gång och det är det sämsta sexet jag haft i mitt liv och jag har inte varit intresserad av att ta revansch. Så såg jag en reel på instagram från någon relationsexpert som sa att man skulle välja den som var mest delaktig i ens liv, den som oftast frågade hur man mår, den som checkar in. Och det är ju M! Och där började mina tankar snurra rejält och har gjort i ett par veckor nu.
Saken blev inte bättre av att han var ute och festade härom natten och skickade så söta snappar om hur underbar jag är. Hm.
En viktig fråga där är väl varför det var det sämsta sexet i ens liv. Om det t.ex. handlar om fumlighet, prestationsångest, att inte hitta rätta knapparna, för lite kommunikation, då säger det ju inte så mycket om hur en fortsättning skulle kunna bli. Tror aldrig jag haft speciellt bra sex första gången med nån.
Däremot om rätt attityd och känsla inte finns där, att personen inte är lyhörd alls eller är helt egoistisk i sängen då är det nog betydligt svårare att få ordning på och inget jag hade velat ge mig på.