Ja när någon blir så på och inte lyssnar på 1000 nej och att jag inte vill ha någon kan han nog räknas som dryg. Komplimanger är ju alltid trevligt men i och med att vår enda kontakt vi haft är alla gånger vi mötts här hemma för på något sätt kommer vi alltid samtidigt som vi går till trappuppgången. Men sen igår gjorde han ju någon sorts lovsång till mig.
Det är väldigt, väldigt intressant att 90% av alla män som dras till mig inte kan svenska, dom dras till mig hela tiden och det har varit så sen tonåren. Och jag har verkligen inga problem med etnicitet, tycker snarare att det är intressant och är öppen för allt. Så det kanske märks utåt med min utstrålning. Men problemet kommer när just det här med kommunikationen ska testas. Många av killarna kan bara ett par ord, någon försöker sig på någon sorts teckenspråk, killen igår pratade på som bara den på något som lät som en blandning mellan svenska och något mer oklart språk och jag fick pussla ihop det som gick att förstå. En kompis från Kenya som kan lite engelska säger att han fortfarande älskar mig sen 2007 vilket fler kenyaner gör och den här killen är jätte mysig men jag ser honom som en vän eller bror och det är ett rejält distansförhållande. Han gjorde det till sin uppgift att lära mig swahili så att jag ska kunna prata när jag flyttar dit. Skickade i flera år ord på swahili på sms så att jag skulle kunna lära mig med hjälp av hans ordlistor.
Dessutom dras det så många skumma personer till mig. Förstår inte var alla kommer ifrån.
Jag fattar inte varför män överlag dras till mig för och även lite udda människor faller för mig. Frågade mamma hur det kan komma sig för jag är ful och oattraktiv men mamma sa att jag är snäll och trevlig och att folks dras till det och att jag ser bra ut.
Jag sa att hon bara tycker så för att hon är min mamma men hon sa att det inte år så. Att jag är söt och vacker och attraktiv och inte bara för att hon är min mamma, tänk om det finns någon snäll och normal kille som skulle kunna stryka under på det. Men tror inte på det. Men det var ju snällt av mamma.