Dejtingtråden 33

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men bra att få det klargjort tidigt. Blev dock lite ledsen att det blev en flopp. Är ju rätt hopplöst att matcha med folk.

Men har avvärjt fler floppar genom att skriva i min profil att röstar man på vissa partier eller är antivaxxare så kan man svepa vänster direkt.

Jag har fortfarande inte lärt mig efter dessa år med covid att de finns. Blir lika paff varje gång 🙈

Ja när någon blir så på och inte lyssnar på 1000 nej och att jag inte vill ha någon kan han nog räknas som dryg. Komplimanger är ju alltid trevligt men i och med att vår enda kontakt vi haft är alla gånger vi mötts här hemma för på något sätt kommer vi alltid samtidigt som vi går till trappuppgången. Men sen igår gjorde han ju någon sorts lovsång till mig.

Det är väldigt, väldigt intressant att 90% av alla män som dras till mig inte kan svenska, dom dras till mig hela tiden och det har varit så sen tonåren. Och jag har verkligen inga problem med etnicitet, tycker snarare att det är intressant och är öppen för allt. Så det kanske märks utåt med min utstrålning. Men problemet kommer när just det här med kommunikationen ska testas. Många av killarna kan bara ett par ord, någon försöker sig på någon sorts teckenspråk, killen igår pratade på som bara den på något som lät som en blandning mellan svenska och något mer oklart språk och jag fick pussla ihop det som gick att förstå. En kompis från Kenya som kan lite engelska säger att han fortfarande älskar mig sen 2007 vilket fler kenyaner gör och den här killen är jätte mysig men jag ser honom som en vän eller bror och det är ett rejält distansförhållande. Han gjorde det till sin uppgift att lära mig swahili så att jag ska kunna prata när jag flyttar dit. Skickade i flera år ord på swahili på sms så att jag skulle kunna lära mig med hjälp av hans ordlistor.

Dessutom dras det så många skumma personer till mig. Förstår inte var alla kommer ifrån.

Jag fattar inte varför män överlag dras till mig för och även lite udda människor faller för mig. Frågade mamma hur det kan komma sig för jag är ful och oattraktiv men mamma sa att jag är snäll och trevlig och att folks dras till det och att jag ser bra ut. :eek: Jag sa att hon bara tycker så för att hon är min mamma men hon sa att det inte år så. Att jag är söt och vacker och attraktiv och inte bara för att hon är min mamma, tänk om det finns någon snäll och normal kille som skulle kunna stryka under på det. Men tror inte på det. Men det var ju snällt av mamma.
Dryg och självgod är i mina ögon att man tror man kan få vem som helst och dessutom talar om det för dig + att varningsklockor ringer att ni alltid kommer samtidigt, står och och väntar på dig tills han ser dig komma och sedan låtsas komma samtidigt?

Dryg och självgod är i mina ögon att man tror man kan få vem som helst och dessutom talar om det för dig + att varningsklockor ringer att ni alltid kommer samtidigt, står och och väntar på dig tills han ser dig komma och sedan låtsas komma samtidigt?

Håller med om det sista, men var det inte att HON kunde få vem som helst som han sagt? Eller misstolkade jag?

Kanske ska börja bli aktiv här igen, inte för att jag haft något förhållande senaste 3,5 åren utan bara för att jag tappat aktiviteten här. Vet inte om någon minns min aktivitet här, men skrev för något år sedan om en kille jag fick lite känslor för. Kallade honom för arbetsnarkomanen.

Förra året började vi ses igen, fast oseriöst. Andra gången vi träffades berättade han att han fått nytt jobb, på samma företag som jag också skulle börja jobba på. Så vi började på samma företag med två veckors mellanrum och är numer kollegor/vänner. Stort företag dock så jag ser honom inte ofta, men lite udda är det. :laugh:

Visade sig att dejten har flickvän, öppet förhållande, men ändå. Kasst att jag inte fick reda på det tidigare.
Smått less nu.
Konstig grej att inte berätta innan!
Precis!

Men nu verkar de gjort slut. Mycket drama med den här tjejen. Får se hur det artar sig..
Kanske bara var tjejen som tyckte att de hade ett öppet förhållande och inte partnern 😄

Drama låter inte bra, hade nog hållit mig borta (och surat lite över att hon slösat på din tid).

Konstig grej att inte berätta innan!

Kanske bara var tjejen som tyckte att de hade ett öppet förhållande och inte partnern 😄

Drama låter inte bra, hade nog hållit mig borta (och surat lite över att hon slösat på din tid).
Jag tänkte fortsätta träffa henne, men med lite distans typ. Inte investera känslomässigt i det innan jag känner henne mer. Ta det lugnt alltså.

Äckelgubben sjönk ytterligare 100 meter under havsytan. Träffade grannen idag och frågade om det var hennes pojkvän som kom i fredags och hon sa ja, att dom haft ett stormigt förhållande i 4 år. Och så tokraggar han på mig och säger när jag frågar 5 gånger om han och grannen är ihop att dom definitivt bara är kompisar , skakar på huvudet, viftar bort hennes ord och säger på tusen sätt att dom bara är kompisar. 🤮

Insåg också att han nog är över 50 år. Grannen visste inte riktigt för mannen vet inte heller, och jag är 34 men får alltid höra att jag ser mycket yngre ut, för stor skillnad. Och inte attraktiv på något sätt.

Måste på alla sätt försöka vara kort i tonen mot mannen. Jag har blivit uppfostrad till extrem väluppfostran så det sitter i ryggmärgen att alltid vara trevlig. Men den här mannen förtjänar inte det. Mitt största problem är hur han beter sig mot sin flickvän, det andra löser sig.

Måste på alla sätt försöka vara kort i tonen mot mannen. Jag har blivit uppfostrad till extrem väluppfostran så det sitter i ryggmärgen att alltid vara trevlig. Men den här mannen förtjänar inte det. Mitt största problem är hur han beter sig mot sin flickvän, det andra löser sig.
Jag har för länge sen slutat vara trevlig mot män som inte förtjänar det. Och jävlar vad skönt det är! I ditt fall hade jag kort och gott avbrutit honom med "jag är inte intresserad" nästa gång ni ses och han påbörjar nån svada. Han förtjänar ingen förklaring till varför, och du är inte skyldig honom det.

Jag har för länge sen slutat vara trevlig mot män som inte förtjänar det. Och jävlar vad skönt det är! I ditt fall hade jag kort och gott avbrutit honom med "jag är inte intresserad" nästa gång ni ses och han påbörjar nån svada. Han förtjänar ingen förklaring till varför, och du är inte skyldig honom det.
Det var det jag gjorde, säkert 10 gånger. Men det gick ju inte in. Tyckte själv att jag var otrevlig och hade headsetet i ena örat för att visa att jag inte ville ge honom all uppmärksamhet men uppenbarligen måste jag vara ännu mer avvisande. Som du säger, att han inte förtjänar dom förklaringar han drog ur mig igår.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 418
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
10 198
Senast: Mabuse
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 168
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 065

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka