Han verkar ju vara en sjukt jobbig typ
Jag hade aldrig orkat med sån drama!
Tänkte samma
Fel emoji och surar i en vecka
Är han tretton år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han verkar ju vara en sjukt jobbig typ
Jag hade aldrig orkat med sån drama!
Tänkte samma
Fel emoji och surar i en vecka
Är han tretton år?
Haha, nej, det var inte direkt så - vi hade bråkat och jag skickade en låt tillsammans med en emoji, som han tolkade som att jag ville dumpa honom - därav tysstnaden....
Det var jag jättenära att göra med maken med, jag har jättesvårt för personer som skriver i talspråk!
Som tur var så insåg jag hur dumt det skulle vara att dissa någon bara för det, och nu har vi varit ihop i 12 år !
Tror att rejäl sållning är bra, ärligt talat. Sen är det klart att alla måste få ha sina brister också, men talspråk i skrift låter ändå överkomligt.
Nej, jag träffar dem inte förutom ett enstaka ons. Oftast är det män som cirkulerar i min närhet där jag nog undermedvetet tänker att det är "tryggt" att bete mig på det här sättet pga att det aldrig kommer blir något av det.
Haha, nej, det var inte direkt så - vi hade bråkat och jag skickade en låt tillsammans med en emoji, som han tolkade som att jag ville dumpa honom - därav tysstnaden....
Jag har ju lite samma problem där, stör mig enormt på hur någon skriver men försöker att inte låta det färga av sig allt för mycket och vet jag att någon är dyslektiker så är jag väldigt mer förlåtande men det märks väldigt tydligt att många som skriver på Buke läser alldeles för lite.Vad gäller hur en skriver... jag är fortfarande imponerad av särbon att han faktiskt vågade skriva så mycket med mig innan vi blev ihop. Han är grav dyslektiker och jag har frilansat som journalist samt är bokmal... och det visste han om.
Sedan ser jag absolut inte ner på någon som är dyslektiker och har alltid varit tydlig med det plus att han mer eller mindre inte vet vad rädsla är
Fast jag tänker att det är ganska normalt att inte svara om en (tror att en) blivit dumpad? Jag tycker det är mer respektfullt att inte svara om en blivit dumpad, än att försöka diskutera saken. Sen hade jag kanske frågat om det var oklart, men om en tolkar det rakt av som en dumpning är det inte konstigt att inte svara tycker jag.Men då frågar man väl
Inte bara blir tyst, det är ju väldigt märkligt.
Fast jag tänker att det är ganska normalt att inte svara om en (tror att en) blivit dumpad? Jag tycker det är mer respektfullt att inte svara om en blivit dumpad, än att försöka diskutera saken. Sen hade jag kanske frågat om det var oklart, men om en tolkar det rakt av som en dumpning är det inte konstigt att inte svara tycker jag.
Fast jag tänker att det är ganska normalt att inte svara om en (tror att en) blivit dumpad? Jag tycker det är mer respektfullt att inte svara om en blivit dumpad, än att försöka diskutera saken. Sen hade jag kanske frågat om det var oklart, men om en tolkar det rakt av som en dumpning är det inte konstigt att inte svara tycker jag.
Fast jag tror inte det hjälper någon i relationen att anta att man blivit dumpad om det inte hänt något väldigt allvarligt, en video+emoji känns långt ifrån det. Jag hade ett ex som antog att vi hade gjort slut varje gång vi hade någon slags bråk, där ingick saker som jag inte ens hade räknat som bråk utan mer att vi inte hade samma åsikt. Det va ju skitjobbigt för mig som tycker att försvinna från jordens yta inte är en rimligt reaktion på att man är oense men det va ju jobbigt för honom med som trodde att relationen tog slut så fort man inte kom överens om nåt, om man inte kan prata alls efter att nåt hänt även om det bara är för att kolla av att man faktiskt blivit dumpad så måste det ju va en extremt ostabil grund
Men alltså, tro att man blivit dumpad pga en video och en emoji?
Och tro, det gör man i kyrkan
Om folk bara kunde sluta gissa, anta och tro skulle dejtinglivet vara så himla mycket enklare för alla
Jag håller med er båda, men jag tolkade nog situationen som diskuterades nu lite annorlunda. Min poäng oavsett var väl att det inte är så konstigt att inte svara om en tror sig vara dumpad, oavsett vad vi nu kan anse vara en rimlig tolkning av själva meddelandet.
Förstår precis känslan du menar med det där outtalade, det kan vara riktigt jobbigt och svårt att bemöta på ett bra sätt. Men så länge de inte kliver över några gränser så är det ju svårt att säga ifrån liksom.
Typiskt att vissa antar saker och inte frågar utan förmodar. Det är ju högst orimligt att man skickar en låt o gör "slut"...Haha, nej, det var inte direkt så - vi hade bråkat och jag skickade en låt tillsammans med en emoji, som han tolkade som att jag ville dumpa honom - därav tysstnaden....
Men åh, jag trodde det var bara jag som var sån!! Jag behöver ett tag på mig liksom.ska man känna sig som en främling pga drygt 1 vecka ifrån varandra då liksom?
Men åh, jag trodde det var bara jag som var sån!! Jag behöver ett tag på mig liksom.
Inte helt smidigt om man är särbo kan jag meddela
Särbon verkar ha fattat läget, förmodligen innan jag själv gjorde det. Så det är inget bekymmer så. Mest underligt tycker jag när jag funderar över det.Här är en likadan. Ju mer jag tänker på det ju mer känns det som ett bra beslut att lägga ner förhoppningarna om att träffa nån nånsin.
Men åh, jag trodde det var bara jag som var sån!! Jag behöver ett tag på mig liksom.
Inte helt smidigt om man är särbo kan jag meddela