Okej, folks, nu har jag kört enligt principen "den som inget vågar inget vinner" - och skrivit till en gammal klasskompis som jag hade en crush på i gymnasiet men aldrig vågade (eller visste hur jag skulle) flirta med då.....
Hittade honom på en dejtingsite och enligt hans profil så söker han kvinnor som är mellan 22 och 36 år(!) men vafan - jeg frågade ändå om han åtminstonde skulle vilja ta en kaffe någon dag och mimra om gamla dar... Värd ett försök kände jag!
Klasskompisen som jag skrev till i onsdags har inte ens läst mitt meddelande... han har säkert något filter som gör att han endast får upp meddelanden från de som är inom hans sökkriterier.... Så himla typiskt, har funderat på att skriva till honom i minst ett år, och när jag äntligen vågar så blir det inget resultat alls. Aja, kommer inte stalka honom och skriva på andra media, det var väl inte meant to be, helt enkelt.
Har dock även skrivit till en som jag var på dejt med i december förra året (tror jag? evt tidigt januari), som det rann ut i sanden med. (Var nog precis innan jag och DB började ses mer intensivt igen) Vi pratade om att gå och dansa tillsammans, men iom dans har varit förbjudet ända tills nu så har jag glömt bort honom lite. Så jag frågade om han var interesserad av det nu, och han verkade iaf öppen för att återuppta kontakten. Han var snygg och trevlig och vi hade ett par gemensama interessen, så även om det inte direkt blixtrade mellan oss på dejt nr 1, så känner jag att det kan vara värd en andra chans.