Vi har planerat för en promenad imorgon men det ska ösregna hela dagen. Jag ska få en fin tassimo kaffemaskin av honom så eventuellt tar vi en espresso eller chailatte och myser i soffan istället men jag behöver ju ut en del i alla fall med hundarna men vill inte dra med honom i ösregn eftersom han flyttar och alla regnkläder är nerpackade.
Hans stöd betyder så mycket. Jag berättade för en kompis om att jag skulle få en tassimo och göra chai latte. Något jag pga olika problem inte vågat dricka på16 år men vet att det är jätte gott. Då sa hen att man inte ska dricka sånt för det är så mycket socker och man blir tjock. Nu har ju jag längtat i 16 år och äntligen kommit till skott med en plan och så säger hen så. Det är inte snällt faktiskt, klumpigt.
Pratade med min kille och han blev jätte arg på min kompis och lugnade mig med att som jag äter och lever skulle jag lätt kunna dricka flera om dagen och att en kopp ibland inte betyder något alls för vikten eller hälsan. Att det inte är farligt med någon mat. Han är klok. Jag önskar fler skulle tänka efter lite om vad dom säger.
Men vad är det för jävla stolpskott?
Drick hur många chailatte du vill och strunta i den där tragiska människan.
Själv åt jag glatt tre bitar kladdkaka med grädde idag utan att skämmas det minsta
Skönt att killen är klok och vettig