Just det här är ett stort problem för mig med, saknar verkligen att bo ihop med min partner så vi kan träffas någon timma på kvällarna innan läggdags och kanske på morgonen innan jobbet, då det är den enda tid jag har ledig i vardagen.
Har funderat lite ang det med bonden, han bor 45 minuter undan mig vilket är alldeles för långt för att jag ska hinna dit annat än någon enstaka helg i månaden kanske. Och iom att han har sin 16-åring boende hemma 100% så utgår jag ifrån att han kommer behöva åka hem varje kväll, medan jag måste greja och styra en massor om jag få någon annan att morgon- och kvällsfodra mina hästar... så jag ser inte riktig hur det ska gå ihop logistikmässigt.... Har även alldeles för många hästar för att kunna ta med dem till honom på övernatting en helg/långhelg, trots att han har stall hemma...
(Och sedan DB då, som går upp vid 5 och börjar jobba vid 6, och sedan är ute på aktiviteter med barnen tills han är så slut så han somnar innan jag hunnit hem från stallet på kvällen... Funkar ju bevisligen dåligt det med...)