R
Raderad medlem 19815
Hen kanske har blivit äldre?Men la du in fel från början eller varför är det fel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hen kanske har blivit äldre?Men la du in fel från början eller varför är det fel?
Tycker det är rätt dött på tinder just nu, hittar få jag vill swajpa höger på, och blir det matchningar blir det aldrig någon konversation..
Finns dock en man i ett sammanhang som jag öron varje vecka. Vi snackar alltid, han är supertrevlig osv (det är han visserligen mot alla), och jag hade gärna lärt känna honom mer. Tycker det är himla svårt dock då jag inte vill trampa i klaveret och göra det obekvämt att ses om han inte är intresserad. Försökte i våras genom att föreslå en att ses med en aktivitet relaterad till vårt gemensamma intresse, men fick sval respons. Tänkte att det då inte fanns något intresse alls, men det kan ju också bero på att aktiviteten inte var intressant för honom och att han inte fattade att jag var intresserad
Jag vet att det enklaste hade varit att be om en dejt, men det kommer inte att hända.. hade velat resa tillbaka 20 år i tiden och bett nån kompis fråga honom om han var intresserad
Tillagt: vi kände alltså inte varandra för 20 år sen, men tänkte att det var mer socialt accepterat på mellan-/högstadiet![]()
Släpp honom. Gå vidare och skulle han höra av sig så tar du ställning då till hur du vill göra.Efter den trevliga kvällen hos kaffekillen där känslan ändå var väldigt bra (trots att jag fick lite närhets-panik) så har jag inte hört något från honom... Jag skrev till honom iförrgår, han svarade att han var upptagen men att vi kunde höras senare. Jag vet att han skulle bort i helgen men det känns förvirrande att inte höras alls helt plötsligt.![]()
Nej, jag har rätt ålder. Men jag ville säga emot de som hävdar att det alltid går att ändra.Men la du in fel från början eller varför är det fel?
Dagens konstaterande: folk på Tinder får mig att tänka "ääh, vad ska jag med den där till?". Nya bekantskaper som jag träffar irl, tex på klättringen, får mig att tänka "Åh så kul, den här personen vill jag lära känna bättre!". Jag behöver verkligen se och höra personer för att bli intresserad av att alls ha kontakt med dem. Men ja, kan jag få kontakt med folk på nätet och få till en träff innan jag tröttnar så kanske det blir skillnad...
Dagens konstaterande: folk på Tinder får mig att tänka "ääh, vad ska jag med den där till?". Nya bekantskaper som jag träffar irl, tex på klättringen, får mig att tänka "Åh så kul, den här personen vill jag lära känna bättre!". Jag behöver verkligen se och höra personer för att bli intresserad av att alls ha kontakt med dem. Men ja, kan jag få kontakt med folk på nätet och få till en träff innan jag tröttnar så kanske det blir skillnad...
Det blev en dejt till sist med Mr Darcy. Men inget klick. Trevligt men vi var rätt olika. Men ändå, jag var nöjd att jag frågade honom. Fick ju öva på att gå på dejt. Det är inte det jag gör bäst... Alldeles uppenbartjag menar, jag är ju singel...
Det blev en dejt till sist med Mr Darcy. Men inget klick. Trevligt men vi var rätt olika. Men ändå, jag var nöjd att jag frågade honom. Fick ju öva på att gå på dejt. Det är inte det jag gör bäst... Alldeles uppenbartjag menar, jag är ju singel...