R
Raderad medlem 94602
Den blev väl låst? För att den spårade ur? Men jag håller med dig. Så jag ska sluta OTa nu
Okej..följde den inte så noga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den blev väl låst? För att den spårade ur? Men jag håller med dig. Så jag ska sluta OTa nu
Skriver med flera halvintressanta på Tinder. Men ingen som jag känner att wow den här vill jag träffa! Förutom den halvgalna 50-åringen. Mest för att se om han är lika rörig på riktigt.
Sen skriver jag sen typ två år tillbaka på KiK med en kille från HP. Vi har aldrig träffats. Jag velar mellan att det vore kul att äntligen ses och att det skulle förstöra hela grejen. Vi har skitkul när vi skriver. Tänk om vi inte alls klickar irl
Tråkigt att kvinnor är så respektlösa.Så hände det igen, machade med en kvinna på tinder!
Trevligt
44 åring med filter, normalt!
sen visar det sig att hon är 62!
vad säger man?
Hej då säger man.
Inte värre än vad killar är, folk borde vara lite mer respektfulla mot varandra!Tråkigt att kvinnor är så respektlösa.
Oh ja, det vore bra.Inte värre än vad killar är, folk borde vara lite mer respektfulla mot varandra!
Ja det är jätteknepigt. Han jag har dejtat väldigt länge som jag jobbar på att avsluta med (går sådär...) är verkligen inte bra i skrift. Han skriver kort, vi missuppfattar varandra hela tiden och han svarar långsamt men attraktionen är helt sjuk och han kan diskutera irl.Visst är det där med klick i skrift och klick irl knepigt?!
Det är få som jag känner klick med hela vägen, även om jag ger det några dejter.
Men jag har också upplevt tvärt om. Dåligt klick i skrift men attraktion irl.
Ja det är jätteknepigt. Han jag har dejtat väldigt länge som jag jobbar på att avsluta med (går sådär...) är verkligen inte bra i skrift. Han skriver kort, vi missuppfattar varandra hela tiden och han svarar långsamt men attraktionen är helt sjuk och han kan diskutera irl.
Den här jag har skrivit med länge, vi har en fantastisk dynamik i skriften. Och vi kan diskutera och skämta om allt möjligt. Lite rädd att det finns noll attraktion eller blir helt tyst om vi träffas....jag har sett bilder så jag vet att han är snygg dock.
Även bilder är lurigt. Vissa ser skitsnygga ut på bild men lever inte alls upp till sina bilder. Andra ser rätt trista ut...typ ingen utstrålning (viktigt för mig) men har ett jättehärligt leende upp till ögonen och ett skönt skratt eller härlig röst irl. Och vips så blir de urcharmiga!
Undra hur många guldkorn man sållat bort pga taskiga bilder eller svårigheter att uttrycka sig i skrift
Ja det där är jättesvårt. Men det går ju inte att träffa alla och utvärdera
Det där har jag också varit med om- att folk ändrar sin ålder.... jag fattar det verkligen inte...Så hände det igen, machade med en kvinna på tinder!
Trevligt
vad säger man?
Hej då säger man.
Så hände det igen, machade med en kvinna på tinder!
Trevligt
vad säger man?
Hej då säger man.
Jag tycker att nästan varje gång jag kollar på tinder så dyker det upp någon där det i presentationen står att de egentligen är några (eller många) år äldre än vad profilen säger. Det råkar visst bli fel ofta. Lustigt nog ser jag aldrig att det blir fel åt andra hålletDet där har jag också varit med om- att folk ändrar sin ålder.... jag fattar det verkligen inte...
Men precis. Det är liksom aldrig Johan, 47, som egentligen är 35. Väldigt märkligt!Jag tycker att nästan varje gång jag kollar på tinder så dyker det upp någon där det i presentationen står att de egentligen är några (eller många) år äldre än vad profilen säger. Det råkar visst bli fel ofta. Lustigt nog ser jag aldrig att det blir fel åt andra hållet
Och vissa skriver till och med att det är så svårt att ändra ålder på sidan ... jo men visst....Jag tycker att nästan varje gång jag kollar på tinder så dyker det upp någon där det i presentationen står att de egentligen är några (eller många) år äldre än vad profilen säger. Det råkar visst bli fel ofta. Lustigt nog ser jag aldrig att det blir fel åt andra hållet
Jo. Det dör upp en kille i morse som egentligen var 28 och inte 34 som det stod. Väldigt märkligt’Men precis. Det är liksom aldrig Johan, 47, som egentligen är 35. Väldigt märkligt!
Jag har sett tjejer som varit yngre än uppgett.Jag tycker att nästan varje gång jag kollar på tinder så dyker det upp någon där det i presentationen står att de egentligen är några (eller många) år äldre än vad profilen säger. Det råkar visst bli fel ofta. Lustigt nog ser jag aldrig att det blir fel åt andra hållet