Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver även sporadiskt med en väldigt snygg kille i min egen ålder utan barn. Men eftersom han endast svarar typ var 3dje dag så kommer konversationen inte igång riktigt.
Sen är ju HP rätt seg att skriva på då det är mycket reklam mitt i meddelanden..
Nästa meddelande ska jag föreslå messenger istället :)

Där håller jag med! Tinder och sånt tycker jag funkar fint att skriva på, men HP där kan jag förstå (och har även föreslagit själv) om man vill byta till t ex messenger.

Dejten gick över min svala förväntan. Han var trevlig, respektfull, gillade Skägget och verkade helt vettig. Såg dessutom rätt bra ut och knatade med en timme i regn och blåst på hundpromenad utan att knorra :up:

Men inte den där humorn som jag och A har men så har vi setts mer och haft kontakt längre.
Jag kanske bör ge Raceföraren en chans?

Ja, ge honom en chans tycker jag!

Var på dejt i fredags, spelade shuffelboard och kändes väldigt avslappnat :). Blev en lång dejt, typ 5 h och tom några kyssar på slutet.
Han antydde lite fint att han inte bodde så långt ifrån när vi sa hejdå :p, men nej inte riktigt min stil och lite fel tid i månaden.
Men ska nog ses ikväll också! Första, andra dejten sen killen jag träffade någon månad under sommaren.
Får väl se hur seriöst det blir :).

Nu är jag lite deppig och undrar om jag ens ska fortsätta i den här tråden. Ingen matchar med mig och den enda som har matchat svarar inte (plus de som matchar och sen ångrar sig, de är några stycken).

Läste i tinder-tråden och inser att jag återigen är normbrytande. För jag har aldrig blivit raggad på. Av de få förhållanden jag haft har det funkat som så att jag tagit initiativet och killen mest reagerat med ”just ja, Habina är kanske också knullbar?”.

När jag bestämde mig 2012 för att följa allas tips om att bara vara nöjd och låta killen ”dyka upp när det är dags” kändes det helt ok. Sen dess har jag varit singel. Förvisso känns det helt ok att vara singel, men lite känns det som att jag är vid ett vägskäl nu och måste bestämma mig om jag ska lägga ned hela skiten eller göra nåt drastiskt (typ gå ned i vikt, det verkar viktigt). Två gånger i fjol hade jag långa, roliga konversationer med killar, där de direkt tystnade när jag skickade en bild på mig själv. Jag måste alltså vara ful men rolig. :(

Min närmaste vän säger att jag är söt, men jag får inse att hen är för partisk helt enkelt.

Ville mest skriva av mig, kanske är det nån som har tips på hur jag går vidare.

Har matchat med en militär på tinder när jag var uppe och hälsade på släkten. Ingen av oss är flyttbar på grund av barn 😫.
Men blöh så jäkla rätt annars. Planen är att styra upp en dejt men bägge är oroliga att det ska klicka 😳

Nu är jag lite deppig och undrar om jag ens ska fortsätta i den här tråden. Ingen matchar med mig och den enda som har matchat svarar inte (plus de som matchar och sen ångrar sig, de är några stycken).

Läste i tinder-tråden och inser att jag återigen är normbrytande. För jag har aldrig blivit raggad på. Av de få förhållanden jag haft har det funkat som så att jag tagit initiativet och killen mest reagerat med ”just ja, Habina är kanske också knullbar?”.

När jag bestämde mig 2012 för att följa allas tips om att bara vara nöjd och låta killen ”dyka upp när det är dags” kändes det helt ok. Sen dess har jag varit singel. Förvisso känns det helt ok att vara singel, men lite känns det som att jag är vid ett vägskäl nu och måste bestämma mig om jag ska lägga ned hela skiten eller göra nåt drastiskt (typ gå ned i vikt, det verkar viktigt). Två gånger i fjol hade jag långa, roliga konversationer med killar, där de direkt tystnade när jag skickade en bild på mig själv. Jag måste alltså vara ful men rolig. :(

Min närmaste vän säger att jag är söt, men jag får inse att hen är för partisk helt enkelt.

Jag har ju träffat dig och nej du är INTE ful!

Dessutom vet jag flera som anses vara mindre vackra och åt det rundare hållet som ändå blir raggade på mycket. Så tror det nog har mer med utstrålning o göra?

Jag har ju träffat dig och nej du är INTE ful!

Dessutom vet jag flera som anses vara mindre vackra och åt det rundare hållet som ändå blir raggade på mycket. Så tror det nog har mer med utstrålning o göra?

Tack! :love: Försöker komma på på vilket sätt du skulle vara partisk men gick bet. ;)

Tänk om jag utstrålar nån slags ”håll er borta” utan att veta om det. :nailbiting: Har ju en kompis som killarna tolkar som intresserad när hon ser arg ut. Inte lätt det här...

Tack! :love: Försöker komma på på vilket sätt du skulle vara partisk men gick bet. ;)

Tänk om jag utstrålar nån slags ”håll er borta” utan att veta om det. :nailbiting: Har ju en kompis som killarna tolkar som intresserad när hon ser arg ut. Inte lätt det här...
Oftast brukar ju de som är "öppna" dra till sig mer folk, upplever iaf jag :D.

Funderade på att ladda ned tinder igen, men sen tänkte jag nog ett varv till och kommer nog vänta tills det blir lite mer vår. Jag är så fruktansvärt trött just nu, så att gå på kvällsdejter eller så känns så långt ned i min prioriteringsordning på saker jag måste få gjort när jag har en gnutta energi ^^

Ungefär hur ofta sveper du höger själv?

Du kanske är som jag, uppfattar helt enkelt inte att någon har försökt ta kontakt?
Det har hänt mig flera gånger att vänner sagt till mig "märkte du inte att han var intresserad och försökte få kontakt?"
Jag blir lika paff varje gång. I min värld är jag näst intill oraggad på :angel:

Som någon annan var inne på, tror jag också mycket handlar om vad man utstrålar.
Jag har mycket mer komplex för min personlighet än för hur jag ser ut. Jag är nog vissa gånger en jävligt tråkig och stel dejt. Kanske ingen tröst men.
Men du håller inte på med någon aktivitet som du kan träffa någon genom?
Då är man ju sig själv från början och kommer inte som en överraskning hur man ser ut eller hur man är. Även om jag själv inte lyckats med det men.

Som någon annan var inne på, tror jag också mycket handlar om vad man utstrålar.
Jag har mycket mer komplex för min personlighet än för hur jag ser ut. Jag är nog vissa gånger en jävligt tråkig och stel dejt. Kanske ingen tröst men.
Men du håller inte på med någon aktivitet som du kan träffa någon genom?
Då är man ju sig själv från början och kommer inte som en överraskning hur man ser ut eller hur man är. Även om jag själv inte lyckats med det men.

Nä, jag lyckas bara ha intressen som drar till sig tjejer. En period var jag lite mer politiskt aktiv, men i det gäng jag hängde var de flesta homosexuella, så det hjälpte inte heller. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka