Åh så gulligt av dig! Jag behövde höra lite sånt efter allt negativt som varit i mitt dejtingliv. Tack!
Tro på dig själv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så gulligt av dig! Jag behövde höra lite sånt efter allt negativt som varit i mitt dejtingliv. Tack!
Hoppar in här i tråden också, tänker att med lite pepp kan jag kanske våga mig ut på någon dejt... Skaffade Tinder i somras och "slöswipear" lite ibland, får en del matcher och har skrivit litegrann med ett par stycken (alltid de först) men inte på några månader.
Funderar på om jag ska börja skriva igen med en kille jag nog råkade ghosta i höstas , vi skrev under en vecka typ, ett par meddelanden per dag, sedan svarade jag aldrig på hans senaste meddelande och det var lite för att min skärm gick sönder och jag aldrig installerade appen på telefonen jag lånade medans tills jag fick iväg min på lagning, och sedan när jag väl fick tillbaka den så kändes det lite som att det gått för lång tid... Men det var nog egentligen mest en ursäkt för att det kändes som att det var på väg mot att vi kanske borde träffas och jag fegade ur lite . Men det känns som att om jag ska ta kontakt med honom igen så borde jag vara redo att ses ganska snart...
Funderar också på om jag ska släppa lite på anonymiteten, har varit lite paranoid och har inte mitt riktiga namn (eller, det är mitt riktiga namn men inte mitt tilltalsnamn). Känns lite dumt när man redan har skrivit med någon ett tag att bara "Du förresten, heter egentligen G och inte A!"
Hoppar in här i tråden också, tänker att med lite pepp kan jag kanske våga mig ut på någon dejt... Skaffade Tinder i somras och "slöswipear" lite ibland, får en del matcher och har skrivit litegrann med ett par stycken (alltid de först) men inte på några månader.
Funderar på om jag ska börja skriva igen med en kille jag nog råkade ghosta i höstas , vi skrev under en vecka typ, ett par meddelanden per dag, sedan svarade jag aldrig på hans senaste meddelande och det var lite för att min skärm gick sönder och jag aldrig installerade appen på telefonen jag lånade medans tills jag fick iväg min på lagning, och sedan när jag väl fick tillbaka den så kändes det lite som att det gått för lång tid... Men det var nog egentligen mest en ursäkt för att det kändes som att det var på väg mot att vi kanske borde träffas och jag fegade ur lite . Men det känns som att om jag ska ta kontakt med honom igen så borde jag vara redo att ses ganska snart...
Funderar också på om jag ska släppa lite på anonymiteten, har varit lite paranoid och har inte mitt riktiga namn (eller, det är mitt riktiga namn men inte mitt tilltalsnamn). Känns lite dumt när man redan har skrivit med någon ett tag att bara "Du förresten, heter egentligen G och inte A!"
Det är ju bara att skriva ungefär som du gjorde nu. Säg precis som det är.
Killen kommer att förstå om han är intresserad av dig.
Vad är det värsta som kan hända ? Att han inte svarar dig? Det kommer han inte göra om du inte skriver något heller.
Vad är du rädd för ?Jag är nog mer rädd för att få svar än att inte få svar
Jag är nog mer rädd för att få svar än att inte få svar
Vad är du rädd för ?
Vad har du att förlora?
Det kan vara både nyttigt och utvecklande att gå utanför sin komfortzon ibland.Egentligen inget mer än min komfortzon, men det känns jobbigt nog
Jag har just haft den värsta jävla dejten i hela mitt liv!
Tack och lov blev jag räddad av världens bästa @athena_arabians
(Dejten stank svett, fattade inga signaler alls och var hur flummig som helst. Jag skickade ett panikmeddelande till @athena_arabians och bad henne ringa upp mig på Messenger och säga att min häst blivit sjuk och att jag var tvungen att åka ut till stallet omedelbart. Och det gjorde hon, bästa räddaren i nöden! )
Jag kan varmt rekommendera @athena_arabians i så fall! Hon borde fått en Oscar för den skådespelarinsatsen!Men aaah....det där är ju mardrömmen. Tur att du hade en räddare Måste kanske jobba på att ha en sån back-up om jag ska ut och dejta mer som jag tänkt nu.
(Dejten stank svett, fattade inga signaler alls och var hur flummig som helst. Jag skickade ett panikmeddelande till @athena_arabians och bad henne ringa upp mig på Messenger och säga att min häst blivit sjuk och att jag var tvungen att åka ut till stallet omedelbart. Och det gjorde hon, bästa räddaren i nöden! )
Jag kan varmt rekommendera @athena_arabians i så fall! Hon borde fått en Oscar för den skådespelarinsatsen!
Jag träffade dejten i två timmar, sen stod jag bara inte ut mer
Funderar på ett tinder-experiment i veckan, kanske nån mer som vill hänga på?
Jag är ju själv inte så imponerad av de som ger super-likes, och är mer ”kritisk” till personer som gett sådana än när jag bara swipear. MEN jag var ju inte om det gäller samma för de personerna jag själv är intresserad av
Tänkte därför vartannat tillfälle jag swipear (med ett par dagars mellanrum kanske) köra vanliga högerswipes, och vartannat köra superlike på alla intressanta. Därefter räkna efter hur många matchningar jag får på vanliga likes jämfört med superlikes Utslaget på antalet jag swajpa ja på så klart!
Nån som är på som en kul grej?