Nu är jag lite deppig och undrar om jag ens ska fortsätta i den här tråden. Ingen matchar med mig och den enda som har matchat svarar inte (plus de som matchar och sen ångrar sig, de är några stycken).
Läste i tinder-tråden och inser att jag återigen är normbrytande. För jag har aldrig blivit raggad på. Av de få förhållanden jag haft har det funkat som så att jag tagit initiativet och killen mest reagerat med ”just ja, Habina är kanske också knullbar?”.
När jag bestämde mig 2012 för att följa allas tips om att bara vara nöjd och låta killen ”dyka upp när det är dags” kändes det helt ok. Sen dess har jag varit singel. Förvisso känns det helt ok att vara singel, men lite känns det som att jag är vid ett vägskäl nu och måste bestämma mig om jag ska lägga ned hela skiten eller göra nåt drastiskt (typ gå ned i vikt, det verkar viktigt). Två gånger i fjol hade jag långa, roliga konversationer med killar, där de direkt tystnade när jag skickade en bild på mig själv. Jag måste alltså vara ful men rolig.
Min närmaste vän säger att jag är söt, men jag får inse att hen är för partisk helt enkelt.
Ville mest skriva av mig, kanske är det nån som har tips på hur jag går vidare.