Ja, jag har hört det.... vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men oj! Jag hoppas inte jag trampade på någon öm tå? Minns bara att du var en av deras största groupies.Ja, jag har hört det.... vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Men oj! Jag hoppas inte jag trampade på någon öm tå? Minns bara att du var en av deras största groupies.
Då får de helt enkelt inte lägga av fler ggrGroupie har jag aldrig varit
Men jag har faktiskt blandade känslor för detta. Avskedsturnén 2011 investerade jag så mycket i. Tid, känslor, pengar, energi. Jag orkar inte med ett avsked till.
Ska du ta dig till någon nära Sthlm kan vi ju ha minibuketräff
Groupie har jag aldrig varit
Men jag har faktiskt blandade känslor för detta. Avskedsturnén 2011 investerade jag så mycket i. Tid, känslor, pengar, energi. Jag orkar inte med ett avsked till.
Av det jag hört så ska de bara spela den här sommaren, inte göra någon ny musik eller så. "En nostalgitripp" typ.Då får de helt enkelt inte lägga av fler ggr
Av det jag hört så ska de bara spela den här sommaren, inte göra någon ny musik eller så. "En nostalgitripp" typ.
Ja, jag har hört det.... vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Uppsala för mig med! Såg att det är slutsålt nu också.Att jag har fått biljetter till The Arks turné på 3 ställen! Örebro, Uppsala och Dalhalla (@athena_arabians)!!!!!
Åhh välkommen! Vi bor ju i Uppsala så vi tar bara cykeln dit! Jäklar i min lilla låda (det är förvisso ett litet ställe men än då) Jag var snabb som fasiken kl 10.Uppsala för mig med! Såg att det är slutsålt nu också.