Jag har hittat ett par vandringskängor som satt som en smäck på foten till ett vettigt pris.....som sedan blev 20% på. Helt klart godkänt!
Bra kängor är guld värda... men det är ju trevligt när man inte behöver betala motsvarande deras vikt i guld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat ett par vandringskängor som satt som en smäck på foten till ett vettigt pris.....som sedan blev 20% på. Helt klart godkänt!
Ja, kan man ha dem ett antal år lönar det sig. Mina gamla slet jag ut. Men 20% var en positiv överraskningBra kängor är guld värda... men det är ju trevligt när man inte behöver betala motsvarande deras vikt i guld
Jag vaknade precis, och skulle gärna vilja kunna somna igen.. lånar du ut lien?Jag kunde inte sova alls igår natt. Låg och vred och vände mig hela natten tills jag märkte att det långsamt började ljusna ute. Då var det som om något tog tag i mig, djupt nere i själen, och jag klädde på mig och gick ut i daggen och det var alldeles tyst. Slog gräset i trädgården i soluppgången, och pausade varje rad och såg hur den riktigt strålade genom bokdungen på andra sidan hagen där hästarna sov. Det enda ljudet var swishandet av lien. Så underbart - och jag sov gott efter!
Har två så det är bara att svänga förbi och hämtaJag vaknade precis, och skulle gärna vilja kunna somna igen.. lånar du ut lien?