Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken artist?Att jag upptäckt en ny artist som jag tycker väldigt mycket om. Älskar när man hittar nya låtar som man bara vill lägga sig ner och lyssna på igen och igen och igen!
Billie Eilish! Jag är förmodligen sist i stan med denna upptäckt, men jag lyssnar aldrig på "allmänt populär" musik utan antar alltid att den är dålig När jag hörde att hon vunnit de fyra största kategorierna på Grammys trots att hon bara är 17 år gammal var jag dock tvungen att kolla vad det var för typ, och tur var väl det!Vilken artist?
Själv har jag återupptäckt en artist jag lyssnade på för ett par år sedan, Janelle Monáe.
Så grym!
Jag älskar att få massage, iaf av personer jag är trygg med om de vet vad de gör.
Min bästa kompis i tonåren, när vi sov över hos varandra så brukade vi varva ner med tända ljus, mysmusik (mjuk rock) och ge varandra massage. Ibland berättade vi nattsagor för varandra hahaÅh, min massagekompis bor i Skåne. Önskar att jag hade fler som tycker om att byta massage med varandra.