Dagens bästa var ett jättefint mejl som jag fick från en student idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min man skickade och sa det! Jag reagerade på ungefär samma sätt som du!The Ark återförenas!!!!
Så galet jäkla underbart!Min man skickade och sa det! Jag reagerade på ungefär samma sätt som du!
Jaaa! Verkligen! Jag vill åka till alla ställen, min man sa nej...Så galet jäkla underbart!
Skit i honom! Åk till alla! Att bara åka till en konsert känns ju... lite dumt. Det känns också lite dumt att de faktiskt ska spela i Sthlm, men att jag tvekar på att gå då. Festival med massor av ointressanta band lockar inte riktigt. Gissar att det får bli repris på hur det var vid sista spelningen på Grönan med övernattning och hela köret... Åh. Denna beslutsångest!Jaaa! Verkligen! Jag vill åka till alla ställen, min man sa nej...
Han hävdar att det blir lite dyrt att gå på alla. Och jag får nog hålla med. Men jag ska försöka ta mig till fler än en iaf!Skit i honom! Åk till alla! Att bara åka till en konsert känns ju... lite dumt. Det känns också lite dumt att de faktiskt ska spela i Sthlm, men att jag tvekar på att gå då. Festival med massor av ointressanta band lockar inte riktigt. Gissar att det får bli repris på hur det var vid sista spelningen på Grönan med övernattning och hela köret... Åh. Denna beslutsångest!
Ska du ta dig till någon nära Sthlm kan vi ju ha minibuketräffHan hävdar att det blir lite dyrt att gå på alla. Och jag får nog hålla med. Men jag ska försöka ta mig till fler än en iaf!
Skit i honom! Åk till alla! Att bara åka till en konsert känns ju... lite dumt. Det känns också lite dumt att de faktiskt ska spela i Sthlm, men att jag tvekar på att gå då. Festival med massor av ointressanta band lockar inte riktigt. Gissar att det får bli repris på hur det var vid sista spelningen på Grönan med övernattning och hela köret... Åh. Denna beslutsångest!
Han hävdar att det blir lite dyrt att gå på alla. Och jag får nog hålla med. Men jag ska försöka ta mig till fler än en iaf!
JA!Ni vet ju var det finns sovplats till iaf en av spelningarna Jag gissar att det kan bli rätt mäktigt i Dalhalla
@Red_Chili: Jag har en stuga på gården där damerna kan bo
Ska du ta dig till någon nära Sthlm kan vi ju ha minibuketräff
Jag har kommit fram till att Stockholm, Gävle, Örebro och såklart här då är fullt görbart!Ni vet ju var det finns sovplats till iaf en av spelningarna Jag gissar att det kan bli rätt mäktigt i Dalhalla
@Red_Chili: Jag har en stuga på gården där damerna kan bo
Psst @CillaWThe Ark återförenas!!!!