Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd
Hur gick det med Lätt-debuten??
Hur gick det med Lätt-debuten??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Idag har jag och pållen (Hagens Zinzano) debuterat på utställning för första gången i våra liv!
Roslagens ponnyavelsförenings utställning i Norrtälje.
87887=38p
Vi är mycket nöjda, det var roligt. Kunde dock ha travat bättre, den får vi öva upp lite, tips motages tacksamt.
Domaren tyckte traven var markbunden och kort i fram, går det att öva upp på nåt sätt?
<--- ps. vilken ful ny smile-smiley!
Kan uppdatera om Tiger. Han har helvila och tycker det är såååååå tråkigt. Börjar snart bli lite odräglig den lilla varelsen. Springer osm en galning när man är ute med den stora (han bryr sig eg inte om att bli ensam öht men nu ser han en anledning att springa ) och vill leka o nafsa o hålla på när han går in o ut ur sommarhagen. En vecka till ska han plågas så kan jag med gott samvete säga att jag inte rört honom (mer än borstning o sådant) på 1 månad efter treårs. Sedan ska han få promendera lite o ha det slappt 1 månad till tills Ängelholmsutsällningen. Efter det ska han skos o ridas mera igen *längtar*
Vilka skulle till Ängelholm 14 juli o ställa ut??
HAde hon sällskapsdam med sej eller vad?
Långarnö Cedrik fick 88888 och det tror jag Skousboe Sunwise (eller hur det stavas) också, Cedrik rangerad högre än SS iaf
Vi orkade inte var kvar till BIS. Varmt.
Det kommer nog upp på hemsidan innom kort http://www.rpaf.se/