Connemaraavel ----- diskussionstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd

Man gifter sig rikt, rånar en bank, mördar någon rik snubbe eller snubba, vinner på lotto. Typ ;)

Ännu bättre eju att gifta sig me nån rik som har en stor gård oxå.
Vill oxå följa me till Danmark lr Irland o kolla på maror.

Våran Hagens O'cheif unge började skimmla sent, va fortfarande mörkbrun, inga vita hår, som 6-åring. Mamman e brunskimmel.

Ännu bättre eju att gifta sig me nån rik som har en stor gård oxå.
Vill oxå följa me till Danmark lr Irland o kolla på maror.

Men jag vill inte ha någon man :p :rofl: Bara en gård och mer pengar. Jag kanske ska mörda mina föräldrar och ta ut ett tidigt arv :devil:
(Nej, jag tänker inte mörda mina föräldrar. De är bra att ha :D )

Hon har haft samma färg hela tiden. Har brun mule o vita hår lite överallt på kroppen.

Vita hår på kroppen kan väl vara ett tecken på konstantskimmelanlag? Det är väl bara att fortsätta hålla koll på hur/om stickelhårigeten kvarstår eller förändras.

Men jag vill inte ha någon man :p :rofl: Bara en gård och mer pengar. Jag kanske ska mörda mina föräldrar och ta ut ett tidigt arv :devil:
(Nej, jag tänker inte mörda mina föräldrar. De är bra att ha :D )

Då får du väl gifta dig rik och skilja dig sen.:)

Vita hår på kroppen kan väl vara ett tecken på konstantskimmelanlag? Det är väl bara att fortsätta hålla koll på hur/om stickelhårigeten kvarstår eller förändras.

Ja vet faktiskt inte. Hennes mormor, som e brunskimmel, bytte färg som föl, först va hon brun o när vi såg henne, 4 mån gammal, va hon nästan vit på kroppen med brunt huvud o svarta ben.

Jo, det gäller bara att mannen inte är så smart och skriver äktenskapsförord där jag inte får några pengar :D

Jannicke jag har en IDÉ!
Vi gör VÄRSTA marknadsföringen för Graffe,
säljer massor med doser :D haha. till råga på
allt så betäcker vi världens finaste connemarsto med
honom, tränar han som fan så att den vinner MINST
lika mkt som graffe, fast ibåde hoppning o dressyr :)

Jannicke jag har en IDÉ!
Vi gör VÄRSTA marknadsföringen för Graffe,
säljer massor med doser :D haha. till råga på
allt så betäcker vi världens finaste connemarsto med
honom, tränar han som fan så att den vinner MINST
lika mkt som graffe, fast ibåde hoppning o dressyr :)

Då får du ha honom kvar på Flyinge i några veckor till då så han kan tappas ordentligt :D
Jag tycker att det låter som en ypperlig idé. Ryttare är ju inga problem att fixa heller till en sådan finfin avkomma :bump:

Nu börjar de jobbiga tiden med fällande ponnysar:devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 331
Senast: Shpongle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 700
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 040
Senast: Johanna1988
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 260
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka