Connemaraavel ----- diskussionstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd

Flytta inte till Jönöping i alla fall. Många jobb - ännu fler som söker jobben. Suck.

Pappa fick faktiskt ett jobberbjudande i vintras från Huskvarna. Men han tackade nej, det var visserligen bättre lön än nu men inte tillräckligt bra för att sälja hus och hem och flytta.
Men det är ju inget vanligt ams-jobb iofs :crazy:

mizz_beauty - hur man blir rik snabbt. ja man e girig driver in pengar lr gifter sig med en arab shejk o sätter han i korsdrag i köket så dör han av lunginflamation ;)

Crazy catlady - GREJT, jag har 1 katt :) planerar att få kattbebisar, när jag sålt hunden som jag så gulligt är allergisk emot... suck..

vi gör såhär , vi blir rika, köper värsta gården köper massa bra hästar o sen lever vi lyckliga i alla våra dagar.

Crazy catlady - GREJT, jag har 1 katt :) planerar att få kattbebisar, när jag sålt hunden som jag så gulligt är allergisk emot... suck..

vi gör såhär , vi blir rika, köper värsta gården köper massa bra hästar o sen lever vi lyckliga i alla våra dagar.

Jag har två katter här och de kommer inte få några bebbar. De är ju nykastrerade.

Jag tycker att det låter apbra. Mina eventuella framtida barn kan få tävla ponnyerna och sen säljer vi eller avlar på dem. Me like this story :D

Äh, vad du är kinkig. Jag skulle nog kunna mörda någon, som jag inte känner alt. inte tycker om :p Om det fanns en del pengar i det alltså :D :devil:
Råna en bank vore rätt spännande :D

Haha, ja vi börjar planera HÄR öppet i FORUMET, om våran drivna kraft att första mörda nån snubbe (typ Bill Gates har hört att han har rätt mkt pengar) sen rånar vi en bank ON TOP OF THAT liksom ;)

Haha, ja vi börjar planera HÄR öppet i FORUMET, om våran drivna kraft att första mörda nån snubbe (typ Bill Gates har hört att han har rätt mkt pengar) sen rånar vi en bank ON TOP OF THAT liksom ;)

Äh, ingen kommer ju tro på oss iaf så det är ju lugnt ;)

Bill Gates ja. Så rik vill jag vara, minst :bump:

Jag har två katter här och de kommer inte få några bebbar. De är ju nykastrerade.

Jag tycker att det låter apbra. Mina eventuella framtida barn kan få tävla ponnyerna och sen säljer vi eller avlar på dem. Me like this story :D

Vi blir som familjen Brolin, hahahahaha. Kanske lite FÖR likt ;)
fast vi byter inte bort våra underbara maror för HALVBLOD !!

Nu får ni nog passa er för FBI. Jag är dock inte inblandad i mord och bankrån.

Och om vi inte passar oss och håller oss till ämnet så låser nog Ameo tråden snart.

Nu får ni nog passa er för FBI. Jag är dock inte inblandad i mord och bankrån.

Och om vi inte passar oss och håller oss till ämnet så låser nog Ameo tråden snart.

vadå lämnar ämnet, vi diskuterar ju HUR vi ska få ihop pengarna för att köpa oss ett connemarastuteri !! :) ;)

okej vi kanske spårar ur lite just nu. men bara lite lite.
crazy catlady raffsa hem ifrån jobbet nu så vi kan fortsätta smida planer på MSN ;) :D

vadå lämnar ämnet, vi diskuterar ju HUR vi ska få ihop pengarna för att köpa oss ett connemarastuteri !! :) ;)

okej vi kanske spårar ur lite just nu. men bara lite lite.
crazy catlady raffsa hem ifrån jobbet nu så vi kan fortsätta smida planer på MSN ;) :D

Men visst visst mizz_beauty. Lämna oss bara och dumpa tråden du ;)

Äh, jag har väl MSN på jobbet också ;)

Jag ska se om jag orkar leta reda på CN där det står blåskimmel. Vilket år gick han igenom? Tror inte heller att han ändrat färg där nere under de här två veckorna. Hur går det för honom på Flyinge?

För oss okunniga, vad står CN för? Vilken hingst? :confused:

För oss okunniga, vad står CN för? Vilken hingst? :confused:

ConnemaraNytt som redan nämnts. Snabb förkortning.

Föresten, när du ändå är här. Jag har film på Ragnarps Ismene från kvaliten i Halmstad (finalen) om du vill kan jag maila den till dig? Är filmat med digitalkamera så ingen superkvalitet, men ändå.

ConnemaraNytt som redan nämnts. Snabb förkortning.

Föresten, när du ändå är här. Jag har film på Ragnarps Ismene från kvaliten i Halmstad (finalen) om du vill kan jag maila den till dig? Är filmat med digitalkamera så ingen superkvalitet, men ändå.

Jatack! Maila på habina@gmail.com :)

Då förstår jag varför jag inte kunde komma på vilken hingst CN var. :crazy:

Vet du själv/har du sett något som tyder på att hästen är skimmel och/eller konstantskimmel? Med den härstamningen kan den mycket väl vara det men ska jag döma av bilden kan åtminstone inte jag se någotdera. Men det kan vara svårt att avgöra sådant utifrån ett enda foto av en så ung häst. Skimlar brukar avslöja sig med vita hår främst runt ögonen och konstantskimmelteckningen brukar visa sig under vissa årstider om den inte syns hela tiden. Men med tanke på att Roderic själv började skimla av väldigt sent så kan han ju mycket väl ha avkommor som beter sig likadant

Hon har haft samma färg hela tiden. Har brun mule o vita hår lite överallt på kroppen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 331
Senast: Shpongle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 700
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 040
Senast: Johanna1988
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 279
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka