Connemaraavel ----- diskussionstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd

Haha ska jag flytta till KALMAR lr FINSPÅNG ?
Jannicke vi måste köpa en gård nu.. d här går inte längre :D hahaha

Nänä, i Finspång finns det inga jobb. Förutom industrijobb som typ svetsning och sånt och det är inte din cup of tea va? ;)

Men Kalmar är snajsigt. Gård vore iofs roligt, med massor av oskimmliga connemaror :bump:

Nänä, i Finspång finns det inga jobb. Förutom industrijobb som typ svetsning och sånt och det är inte din cup of tea va? ;)

Men Kalmar är snajsigt. Gård vore iofs roligt, med massor av oskimmliga connemaror :bump:

Alltså, svetsning :) skulle kanske inte bli så fint men d skulle säkert hålla ihop :P hehehehe..

EXAKT du läste mina tankar :) oskimmliga connemaror :) vi börjar oss för brunskimmlar ;) o en svartskimmel såklart:) Någon måste ju ta efter på Graffes tron :)

Haha vi får dra ihop ett gäng "Graffes nya tjej" äventyret ;)

jag måste lägga in en bild på graffes nuvarande tjej, haha.

d1194752231a4ddba25a584e0e0e3c3c_18.jpg

den stod utanför stallet o han bara VÄGRADE att gå förbi den :D haha

:rofl: :rofl:

Hon var inte alltför vacker. Men ser ut att vara i lagom ponnyhöjd.

Alltså, svetsning :) skulle kanske inte bli så fint men d skulle säkert hålla ihop :P hehehehe..

EXAKT du läste mina tankar :) oskimmliga connemaror :) vi börjar oss för brunskimmlar ;) o en svartskimmel såklart:) Någon måste ju ta efter på Graffes tron :)

Hmm, svetsning är rätt svårt sägs det. En liten stund kanske det håller ;)

Jo, men de är ju bara fuskskimmlar :D

Flytta inte till Jönöping i alla fall. Många jobb - ännu fler som söker jobben. Suck.

Hmm, svetsning är rätt svårt sägs det. En liten stund kanske det håller ;)

Jo, men de är ju bara fuskskimmlar :D

Exakt d e fortfarande färg på dem ;)

den där i Farshult va ju INTE FEL alltså, värsta lilla idyllen, men jag känner inte att jag har 8 miljoner över. eller ens 8 miljoner. :)

D vore as coolt, man kanske skulle starta ett JÄTTE stuteri.. vara flera st som pichar in.. lr så slutar väl du o jag o våra katten på nån gård långt ifrån ingenstans :D haha 100 connemaror (jag måste ha en shettis) :)

den där i Farshult va ju INTE FEL alltså, värsta lilla idyllen, men jag känner inte att jag har 8 miljoner över. eller ens 8 miljoner. :)

D vore as coolt, man kanske skulle starta ett JÄTTE stuteri.. vara flera st som pichar in.. lr så slutar väl du o jag o våra katten på nån gård långt ifrån ingenstans :D haha 100 connemaror (jag måste ha en shettis) :)

Ja, gör det. Sverige behöver fler connemaror. Man skulle vara miljadär. Hur blir man rik snabbt?

Vilken gård är det?

Hmm, en shettis. Vad ska du ha den till tro? Köra?
Jag kommer bli en sån där knäpptant när jag blir stor har jag och sys konstaterat, crazy catlady :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 331
Senast: Shpongle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 700
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 049
Senast: Johanna1988
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 287
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden