"Bättre en vän i handen än tio sms i skogen" ?Jag har också fått en trofé idag för jag FYLLER ÅR men jag har ingen TÅRTA vid mitt namn
Men jag har ett ordstäv:
"Bättre än rövare i Polen än en polare (Bra vän) i röven."e
Kanske. Vad vet jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Bättre en vän i handen än tio sms i skogen" ?Jag har också fått en trofé idag för jag FYLLER ÅR men jag har ingen TÅRTA vid mitt namn
Men jag har ett ordstäv:
Kanske. Vad vet jag?
Så trevligtJag har inte blivit kallad ungdom på 40 år
Så går den definitivt, för det var exakt det jag sjöng i bilen på väg hem från jobbet idag. Jag fortsatte dock med radernaHan har öppnat pärleporten
Så att kuken kan komma in
Den sjöng vi faktiskt redan i söndagsskolan
(Kan dock inte resten av refrängen, jag blev relegerad väldigt snabbt där)
Vad sa Mellandagsvännen när du skickade den här bilden och erbjöd din kropp? "Yeah - tio händer!!!" ?Hittade illustration!
Han sa att han ville ha dem rakade så det blev ingetVad sa Mellandagsvännen när du skickade den här bilden och erbjöd din kropp? "Yeah - tio händer!!!" ?
Hur många gillanden får man egentligen lov att använda? Hur lyder det exakta antalet? Tjänar man in dem genom att erövra gillanden? Vad händer om man börjar gå back, och förbrukar gillanden som inte är ens egna? Får man Bukeförbud då? Spöstraff? Stegling?Jag har fått en ny trofé tack vare den här tråden!
TaskmörtHan sa att han ville ha dem rakade så det blev inget
Kanske. Vad vet jag?
GRATTIS!!!Jag har också fått en trofé idag för jag FYLLER ÅR men jag har ingen TÅRTA vid mitt namn
Så trevligt
"Gamlhen"
@Hyacinth Har du inte vaknat förrän nu?
Ah ja - BARNET !: D
Jag har varit MODER och haft hand om BARNET juh!
Men jag älskar er alla innerligt, högt och rent.
Jag har inte blivit kallad ungdom på 40 år
Man säger Visa fitty så får du popcornVet du vad, hondalaki, jag tänker alltid att du är ungefär 40 år. Kanske 42½. Säger man inte ungdom på bläckiska?
Men vad har Jesus på magen?